Jump to content

Hjäääääälp mig... snälla...=)


Crille
 Share

Recommended Posts

ja har problem..

jag klarar inte ett uppdrag man får på flygplatsen i en tele-automat...

man ska spionera på en brud..

den hon snackar me ska man döda..

sen ska man ta en väska till ammu-nation i Down-Town...

men när jag kör iväg därifrån kommer svarta bilar me nån jävla kulspruta..

e helt omööööjligt att köra ifrån dem... sen börjar bilen brinna... sen e jag död.. typ...

jäkligt trist uppdrag.. o svårt..

ge mig nåt bra tips..

:D hit me :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa hade problem jag med...försök...lyckar du komma från flygplatsen så e de enkelt...då kan åka till pay 'n' spary i "sunshine autos" som jag gjorde....klarade det typ efter 10 ggr... :D

men mitt tips e att bara försöka komma förbli de svåra jävlara sen bara ner i pay 'n' spary i "sunshine autos" och så e de klart....Lycka till jag vet att det e svårt men du klarar..!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. kolla på kartan var "sunshine autos" ligger...när du åker från flygplatsen efter du svängt vänster efter parkeringen där bilarna kommer....där finns en korsning (det e gula linjer i korsningen) där svänger du vänster och där står "huset" (sunshine autos) sen åker du bara ner i "marken" (finns en nedervånång typ) där ligger pay 'n' spay.....Hoppas du fatta beskrivningen :D ....kolla föst vart det ligger innan missionet...så det blir rätt! :D

2.Det e nån av vapnen som man kan köpa från "phils place" (om du klarat phils mission så kan du köpa vapen där)

Redigerad av NutCase2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm...

var exactly ligger sunshine autos..??

ligger d vid flygplatsen eller..???

va e d för vapen som ligger där man spränger på uppdraget "Trojan Voodoo"..??

jag kommer inte dit.. ( e dålig på att gå på smala grejor... har inte tålamod...grrrr....=)

:D hit me :D

sunshine autos ligger nästam presis utanför flyg platsen när man kommer ut från flyg platsen vid korsningen så ska du svänga väster den första byggnaden man kan svänga ner till är sunshine autos

men jag tog en helikopter dit och stälde den bakom huset på flyg platsen dom földe ej äfter om dom gör det ta med rocket luncher och sjut dom sen drar dy dör i från bara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...