Jump to content

Användbara länkar/information


Kattla
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 234
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

^_^ Jag fick 100% på henne nyss :)

Jag har gjort bort mig totalt med 3 av tjejerna B)

Denise: jag dejta henne bara 1 gång så hon gjorde slut.

Barbara: Jag sköt henne B)

Michelle: Slog henne till döds.

Kan jag forfarrande få 100% på spelet? :unsure:

har hört om man fångar in alla oysters får man det!

Denise: 24%

Vapenh*ran: 5% men hon blir aldrig nöjd, hade hälften av muskler och sa fortfarande att jag har för mkt så jag strunta i henne :D

Michelle: 32%

Barbera: 100%

Millie: 0% har inte träffat henne än, har lagt ner för mkt tid på dom andra tjejerna och små uppdrag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har hört om man fångar in alla oysters får man det!

Denise: 24%

Vapenh*ran: 5% men hon blir aldrig nöjd, hade hälften av muskler och sa fortfarande att jag har för mkt så jag strunta i henne :unsure:

Michelle: 32%

Barbera: 100%

Millie: 0% har inte träffat henne än, har lagt ner för mkt tid på dom andra tjejerna och små uppdrag ^_^

Millie är ju lättast, Ta på dig gimp suit och gå hem till henne, bazzzzzzza skiten ur henne, åk och spara tills nästa dag. Så gör man om och om igen. Man får 10% för varje gång. Och om du har 2 kontroller så kan du försöka ta 2 player ikonen snabbt för då får du 5%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Millie är ju lättast, Ta på dig gimp suit och gå hem till henne, bazzzzzzza skiten ur henne, åk och spara tills nästa dag. Så gör man om och om igen. Man får 10% för varje gång. Och om du har 2 kontroller så kan du försöka ta 2 player ikonen snabbt för då får du 5%

jag har redan klarat spelet en gång alltså :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad får man av flickvännerna när jag uppnått 100% i relation?

Millie Perkins - Gimp Suit / en Hustler (bil)

Barbara - Police Suit och två stjärnor vid inbrott i Area 69/diverse militärbaser.

Denise Robinson - Pimp Suit

Michelle Cannes - Monstertruck (bigfoot)

Katie Zhan - Får behålla vapnet när man dör.

Helena Wankstein - (tipsa i tråd)

Det här är lite fel så här ska det vara:

Millie Perkins - Gimp Suit / Rosa Club

Barbara - Police Suit, två stjärnor vid inbrott i Area 69/diverse militärbaser och man behåller vapnen när man blir busted / Police Rancher

Denise Robinson - Pimp Suit / Grön Hustler

Michelle Cannes - Race Suit och tillgång till hennes Pay n' Spray gratis / Monstertruck

Katie Zhan - Ambulance Suit Får behålla vapnet när man dör / Vit Romero's Hearse

Helena Wankstein - Rural kläder, tillgång till ett vapen föråd med en Motorsåg, Molotov cocktail, Eld kastare och en 9mm pistol / Bandito

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...