Jump to content

Användbara länkar/information


Kattla
 Share

Recommended Posts

Efter att jag hade fått ett misslyckat dejtträff med Millie så orkade jag inte skutsa hem henne så jag dödade hon ( vid hennes hus) och efter hon var död så blev det en sån där gul triangel så jag gick in i hennes lägenhet och där fanns kortet. Sorry mate du hade fel Man kan visst gå in i hennes lägenhet. ^_^

Heh, över två år gammalt inlägg. Let it go, man, let it go.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 234
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 5 weeks later...
Varför inte fortsätta fuska då? finns ju en del fusk som gör uppdagen enklare.

Mjo, men på N.O.E så måste man hålla sig under radarn vilket är drygt och extremt segt. På "Black Project" så är allt bra tills man kommer till ryggsäcken ( >_< ) och flyger upp och dom små jävlarna skjuter. Om man är odödlig så dödar ändå explosioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men på N.O.E så måste man hålla sig under radarn vilket är drygt och extremt segt. På "Black Project" så är allt bra tills man kommer till ryggsäcken ( >_< ) och flyger upp och dom små jävlarna skjuter. Om man är odödlig så dödar ändå explosioner.

N.O.E är ju jättelätt. Bara att fara över havet så klarar du dig jätteenkelt. >_<

Tillfället när man flyger upp på Black Project är ju ett av de enklaste momenten, bara brassa upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men på N.O.E så måste man hålla sig under radarn vilket är drygt och extremt segt. På "Black Project" så är allt bra tills man kommer till ryggsäcken ( >_< ) och flyger upp och dom små jävlarna skjuter. Om man är odödlig så dödar ändå explosioner.

På Black Project så måste du stänga av SAM-radaren. Den gör så att militärerna helt enkelt inte kan skjuta på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo iofs men nån som vet vart man kan köra Radiostyrda bilar ??? tro det ska gå på san andreas men vet inte vart....Man kan får ju köra diverse saker på Zeros uppdrag men det går väl inte att köra efter uppdragen?

Man kan ta extra-uppdrag i Zeros affär, efter att man har klarat alla hans uppdrag. Dock så vet jag inte om man kan köra bil. :ermm: Jag låter det vara osagt :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...