Jump to content

Hjälp!!


NutCase2
 Share

Recommended Posts

Jag har klarat printing works, pole position, Interglobalfilms, kufemans cabs och malimbu club, vad ska jag göra nu...inga mission kvar....när ringer det till sissta missionet???

Måste man klara att dela ut 50 glassar fö att de ska ringa till sissta missionet....??

Ge mig tips på hur isf....det e jobbigt....snuten tar juh mig hela tiden...det e skit jobbigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat printing works, pole position, Interglobalfilms, kufemans cabs och malimbu club, vad ska jag göra nu...inga mission kvar....när ringer det till sissta missionet???

Måste man klara att dela ut 50 glassar fö att de ska ringa till sissta missionet....??

Ge mig tips på hur isf....det e jobbigt....snuten tar juh mig hela tiden...det e skit jobbigt...

man måste inte klara 50 glassar........det gjorde inte jag.........men du kanske måste köra sunshine auto's uppdrag,fast jag tror inte det....

jag antar att du har gjort alla uppgdrag su kan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har läst nånstans att man inte ska köpa "Hyman Condo" förräns man har många bilar o grejor..

för annars kan man inte ha dem där eller nåt.. ja fatta inte riktigt..??

nån som kan ge mig klarhet...

sen har jag fått en båt av nån när jag klara ett uppdrag.. men jag lämna den vid en strand.. e fan inte människa till att hitta den.. om jag hittar den.. finns d nånstans man kan spara den..???

;) hit me :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har läst nånstans att man inte ska köpa "Hyman Condo" förräns man har många bilar o grejor..

för annars kan man inte ha dem där eller nåt.. ja fatta inte riktigt..??

nån som kan ge mig klarhet...

sen har jag fått en båt av nån när jag klara ett uppdrag.. men jag lämna den vid en strand.. e fan inte människa till att hitta den.. om jag hittar den.. finns d nånstans man kan spara den..???

;) hit me :o

Det första har jag inte hört talas om...

Och det andra: Vad är det för båt??

För om du har köpt hamnen så ligger det två sportbåtar där... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det inte går att spara båtar men de ända båtar man behöver e vid Boatyard.

En ska jag förundrar mig på iaf.

Jag gjorde det sista uppdraget idag "Keep you frinds close" OCH har bara klarat 52 procent!!!

NORMALT?

Och hur många listor finns det på Sunshine Autos och vilka e belöningarna?

Deluxo har jag fått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det inte går att spara båtar men de ända båtar man behöver e vid Boatyard.

En ska jag förundrar mig på iaf.

Jag gjorde det sista uppdraget idag "Keep you frinds close" OCH har bara klarat 52 procent!!!

NORMALT?

Och hur många listor finns det på Sunshine Autos och vilka e belöningarna?

Deluxo har jag fått.

Finns fyra listor... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...