Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

Jag gör en ny tråd om detta spel efter som att vi råkade komma in på lite fel område om spelet, startar därför en ny plus att det finns i denna lite mer info!

LÄNGTAR SÅ!!!

lite filmer finns här

och lite Information finns neråt :rolleyes: :

Upptäck trimkulturens häftiga värld i Need for Speed Underground 2, uppföljaren till det bästsäljande racingspelet 2003 och nästa succéavsnitt i den legendariska Need For Speed-serien.

NFS Underground 2 utspelar sig i en enorm stad med fem tydliga sammanlänkade stadsdelar där spelaren fritt kan ströva omkring och leverar en engagerande spelvärld där gatorna är dina arenor. När spelare utforskar staden kommer de att stötta på rivaliserande racers som lär dem hur subkulturen fungerar och tipsar dem om de hetaste racing-ställena i staden.

Djupgående ny prestandatrimning låter spelaren fininställa varenda detalj av karetans prestanda och väghållning, medan hundratals nya detaljer till bilens yttre garanterar att spelaren kan skapa sin egen personliga, helt unika bil. Helt nya spellägen väver ihop Circuit, Drift och Dragtävlingar för att fördjupa upplevelsen och skapa omväxling. Bilar och förare pressas till det yttersta. Mer än ett dussin nya bilar och hundratals customdelar från de största namnen i branschen gör Need for Speed Underground 2 till den djupaste, mest autentiska trimmarupplevelsen någonsin.

Öppen stad - Utforska en enorm stad med fem distinkta, sammanlänkade stadsdelar, från slingriga kuperade förortsvägar till det trafikerade gatunätet i city. Ett komplext system av körbara motorvägar förbinder stadsdelarna.

Nya spellägen - Tre nya spellägen har lagts till förra årets circuit, drift och drag-tävlingar, vilket ger spelare en utmaning att vässa sina talanger i ett antal olika tävlingsgrenar.

De hetaste bilarna - Mer än 30 av de mest eftersökta trimningsobjekten finns tillgängliga från de hetaste tillverkarna - från Mitsubishi, Nissan och Toyota till Ford och Volkswagen. Om en bil är het inom street-racing finns den i spelet.

Råtrimma! - Trimma alla detaljer av din bils prestanda med hundratals licensierade customdelar och finjustera sedan alltsammans, från utväxlingen till hjulupphängningen för att skapa den värsta bilen.

2003 Acura RSX Type S

2004 Audi A3

2004 Audi TT

2004 Cadillac Escalade

2003 Ford Focus ZX3

2005 Ford Mustang GT

2000 Honda Civic Coupe Si

2004 Hummer H2

2003 Hyundai Tiburon GT

2004 Infiniti G35

2002 Lexus iS300

2004 Lincoln Navigator

1999 Mazda Miata - MX5

1995 Mazda RX-7

2004 Mazda RX-8

1999 Mitsubishi 3000 GT

1999 Mitsubishi Eclipse GSX

2003 Mitsubishi Lancer EVO VIII

1992 Nissan 240sx

2003 Nissan 350Z

2003 Nissan Sentra SE-R Spec V

1999 Nissan Skyline R34 GTR

2003 Peugeot 206 GTI

2004 Pontiac GTO

2004 Subaru WRX STI

2003 Toyota Celica GT-S

1987 Toyota Corolla GTS (AE86)

1998 Toyota Supra

2003 Volkswagen Golf GTI

I den nordamerikanska versionen kommer två Hondor (antagligen S2000 och NSX) finnas med, medan PAL-versionen får:

Opel Corsa

Peugeot 106

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

>_< efter allt ditt skrivande så kom ingen kommentar.... (kunde inte låta bli å svara)

men har spelat ettan var skitbra.. och har sett filmer på 2:an, verkar lovande ^_^

Hehe :rolleyes:

Jag gillar speciellt några nya bilar:

Ford mustang

Lancer Evo 7

Hummerns lillebror

Infiniti G35

Pontic GTO

Mazda RX-8

och några till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar bli grymt men varför har dom med SUV's som Cadillac Escalade och Lincoln Navigator? Passar inte så bra för streetracing enligt mig. Sen hade jag hoppats på den nya golf GTI (2005) istället för en 2003:a

Men fatta va grymt om man kommer gildandes i en fett Hummer! det är manliga bilar det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på fetaste sättet att göra sig av med pengar. Fick reda på att jag kunde få en Supra vid bilhandlarn så jag drog dit o fixade den. Körde iväg o trimmade och stylade den så mkt de bara gick, blev för ca 10.000. Efter nått race och lite körning märkte jag hur jävla värdelös skitbilen var, sladdade som in i helvete.

Körde tillbaka till bilhandlarn och tänkte att jag kanske skulle få tillbaka lite pengar om jag bytte in den mot en annan bil, men inte fan fick jag de :)

Aja, min nuvarande bil som äger. :rolleyes:

Toyota Corolla:

post-23-1100347818_thumb.jpg

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...