Jump to content

Gta3/vc/sa-hör Storyn I De Spelen Ihop?


Frostic
 Share

Recommended Posts

Ja, eftersom jag undrar det är ju att flera personer som fanns med i GTA 3 även dyker upp i San Andreas (som "Fido" som huvudpersonen i GTA3 kallades i Gamereactors recension av spelet).

Det förekommer ju även lite saker från VC i det här spelet. Är det någon som kan förklara lite djupare hur allt hänger ihop. Man borde ju spela GTA:VC först, sen GTA:SA och sedan GTA:LC för att få hela storyn "komplett".

Men är det någon som kan göra den där lite "djupare" insatsen och förklara det lite bättre hur allt hänger ihop? Mer än att det är samma spelserie. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tänkte mycket på att man träffade Jethro... och den andra båtluffarn från VC och de hade blivit mekaniker. Och man träffade Rosenberg, och han säger i ett uppdrag när man ska skjuta sig ut från en fabrik efter ett bakhåll, "Oh this is so exciting - it feels just like old times Tommy!" CJ: "Who the hell is Tommy?!" Nåt liknande iaf. Njöt faktiskt av nån anledning när jag hörde det. :wacko:

Sen att man träffade Kent Paul igen, även fast man inte gjorde så mycket med honom. Sen att man träffade Catalina och gta3snubben. Jag tänkte inte på att Catalina fanns i gta3 förrän gta3snubben dök upp helt oväntat för min del. trevligt överraskning där också. :D

Och så träffade man på Salvatore Leone, och fick se Liberty City - nåja, en mellansekvens iaf - sen fick man skjuta lite inne på restaurangen - njöt faktiskt av det, och blev riktigt överraskad när man bads att åka till Liberty city.

Nu har jag säkert glömt nån återkommande, men jag är lite trött nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...