Jump to content

Kan Någon Hjälpa Mig Med "cesar Vialopanda"


MATRIX
 Share

Recommended Posts

Wong side... det är väl med Smoke? Det är bara köra på sidan av tåget tills Smoke skjutit dom, och akta sig för kommande tåg. Easy. Life's a beach hade jag också problem med, men det är bara att träna... träna, träna och träna.

Nån gång klarar du det. Förr eller senare.

ROFL @ Man-Stamp! HAHAHAHAHAAHAHAHAHA :wacko::D

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gågnen ja gjorde det med tåget glömde ja smoke krav på stationen så glöm inte han fatta inte va man skulle gjöra på ett tag tills ja såg tjockisen stå kvar på stationen efter typ 5 försöket ^^

lol@you real hard in the ass! men men det var iaf jätte kul garvade i typ sju sekunder! (inte så mycket men iaf) det roligaste var ju när du skrev "tills ja såg tjockisen stå kvar på stationen" haha lol men men

On-topic: Matrix: Jag fattar inte vad problemet är med dom uppdragen jag menar dom dansuppdragen och det är ju lätta (tycker jag) och jag klarade wrong side of the tracks på första försöket! aja som sagt så ska du träna på att dansa och bara ligga bredvid tåget tills alla är döda..! kan inte hjälpa mer...

lol@Man-Stamp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...