Jump to content

Gäng


Cortez
 Share

Recommended Posts

Tjaaa, klarade End Of Line idag(sista mainstory uppdraget - första försöket också *SKRYYYT*) ;):D . Då kände jag för att rensa gatorna från Ballas. Alltså ta över alla deras territorier. Vilket jag också gjorde, tror jag iaf. Jag åkte runt en stor del av Los Santos där det ska finnas Ballas-områden som jag kommer ihåg. Hittade bara massa med ställen som jag redan tagit över, och hittade inget Ballas-område. Helt plötsigt var en av mina hoods under attack?!

Jag dödade dom iaf. Men jag undrar en sak nu. Om man tar över ett gängs alla territorier så borde de väl försvinna? Eller är det inte så?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjaaa, klarade End Of Line idag(sista mainstory uppdraget - första försöket också *SKRYYYT*) :D:D . Då kände jag för att rensa gatorna från Ballas. Alltså ta över alla deras territorier. Vilket jag också gjorde, tror jag iaf. Jag åkte runt en stor del av Los Santos där det ska finnas Ballas-områden som jag kommer ihåg. Hittade bara massa med ställen som jag redan tagit över, och hittade inget Ballas-område. Helt plötsigt var en av mina hoods under attack?!

Jag dödade dom iaf. Men jag undrar en sak nu. Om man tar över ett gängs alla territorier så borde de väl försvinna? Eller är det inte så?

;) Jag undrar också det men du kanske inte har märkt det men det finns en ruta i SF också och nårra norr om SF!.. men dom e jättejobbiga att startagängkrig i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...