Jump to content

Rollspel På Internet!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

som man kan spela på internet! typ som Tibia fast rolligare, nåt som man laddar ner *lagligt*! (w00t)

nån som vet nåt roligt? skriv isåfall här!

länka gärna!

tack på förhand!

kan ej låta bli att tipsa om americas army. gratis och sexigare grafik än CS. är skönt som fan med ragdoll på döda gubbar. man måste gå igen om träningar osv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det ett textbaserat spel eller 3D? :P

finns det några screens?:">

Det är ett textbaserat grafiskt spel... Ehm... Typ... Men grafiken är ouppdaterad från 1996... Dessutom ska man knappast kalla det spel. Det är snarare en stor rollspels-chat. Men man kan designa sin egen karaktär och man kan ha otaliga timmar av roligt genom det spelet! Nedladdningen ligger på omkring 4 megabyte, har jag för mig... :o

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett textbaserat grafiskt spel... Ehm... Typ... Men grafiken är ouppdaterad från 1996... Dessutom ska man knappast kalla det spel. Det är snarare en stor rollspels-chat. Men man kan designa sin egen karaktär och man kan ha otaliga timmar av roligt genom det spelet! Nedladdningen ligger på omkring 4 megabyte, har jag för mig... :P

EB

HAHAHA, lirade det lite, så jävla fult. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...