Jump to content

Kan Kanske Vara Till Hjälp


smoke_5
 Share

Recommended Posts

Är ny här på forumet, så jag har inte haft tid att titta igenom alla, men jag vet att många frågat om var man får tag på bilar, här är ett tips, som en del säkert redan tänkt på, men ändå:

Det bästa sättet att hitta alla bilar är att vara "neutral".Med det menar jag att om du åker i låt säga en Comet, så kryllar det ju plötsligt av Comets. Om du går istället för att åka bil blir då utbudet på bilar mycket större, och chansen är att du hittar bilen du letar efter ökar.

I LV är det ju störst chans att hitta flashiga sportbilar som typ Infernus. Har även hittat bilar där som jag aldrig sett någonstans igen.

Typ Cosmo, tror jag att den hette, det var en låg sportbil med sån där jävla vinge där bak, har bara sett den en gång. Likaså en annan, som jag då förstås inte kommer på vad den heter, pickupliknande sak, men med en grym grill och soft morotljud. Snabb så in i helvete.

Patriots är däremot grymt svåra att hitta, jag har sett en en gång vid sjukhusparkeringen vid LV och så i uppdraget där man ska in och sno hkp i militärbasen i LV, den kom utkörandens genom grindarna. Sen så finns det ju en på slagskeppet.

Senitel har jag sett minst hundra stycken i LV.

Hur somhelst tror jag inte att det spelar så stor roll vilken gata man är på exakt, det är väl mer i vilket stad man är.

Förresten på tal om bilar, är det nån som vet, eller har en lista på vilka bilar man kan fixa i Arc Angel och vilka jävla tider fanskapet har öppet?

Hoppas det första var till någon hjälp för de som inte hittat bilarna de letat efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...