Jump to content

Måste Få Veta Lite Grejor Av Er Som Klarat Spelet


 Share

Recommended Posts

Presis när ja köpt spelet drog ja ett polis fusk för å testa om det funkade samma fusk som vice citys då å de funka å sen savade ja spelet fick varing men bryde mig ej nu är ja i andra staden å efter som ja antagligen inte kan klara spelet nu till 100% så i slutet av spelet händer det saker då som gjöra att man kan spela vidare tex får sitt gäng m.m måste få veta om ja ska spela om hella spelet från början utan ett enda fusk eller om ja ska spela vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Presis när ja köpt spelet drog ja ett polis fusk för å testa om det funkade samma fusk som vice citys då å de funka å sen savade ja spelet fick varing men bryde mig ej nu är ja i andra staden å efter som ja antagligen inte kan klara spelet nu till 100% så i slutet av spelet händer det saker då som gjöra att man kan spela vidare tex får sitt gäng m.m måste få veta om ja ska spela om hella spelet från början utan ett enda fusk eller om ja ska spela vidare.

Mmmm, ja gjorde exakt samma som du, ja e i Las Venturas nu och e orolig för att jag kanske inte kan klara 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De ni kommer missa är att ni inte får 100% utan endast 99%

Grejorna ni missar är:

***SPOILER***

MARKERA:

Stridsplanet vid "The Johnson Residence"

och tror det var en Rhino vid samma ställe inte 100% säker...

plus 1.000.000 $

TROR det är de enda ni missar...

Har du klarat spelet?

Nää knappast :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...