Jump to content

Hur Jag än Gör Så Klarar Jag Det Inte!


PlayON
 Share

Recommended Posts

Eventuell *spoiler*

Jag är på uppdraget "Life's a beach" Uppdraget går ut på att man skall dansa och få minimum 4000 poäng för att komma åt en bilstereo.

Hur jag än gör så får jag bara lite över 3500 poäng max har varit 3750. Jag får perfekt betyg men poängen går ej över 3750.

Kan man komma vidare på annat sätt? Finns det fusk (vill helst ej använda) eller får jag leta efter någon som kan sälja ett minneskort med detta uppdraget avklarat?

Edit: Har försökt klara detta uppdraget snart 50 ggr!

Edit 2: Jag vill träna upp min dansförmåga på klubbarna märkta med "martiniglas" men väl därinne så går det innte att dansa då det inte finns någon att dansa med!

Kan man verkligen öva upp sin dansförmåga på barerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol skrattar varenda gång jag hör om denna..

Alltså vad exakt är problemet ? du har 4 knappar som du ska trycka när symbolen når Cirkeln.. är det så svårt ? bara att tajma du ser symbolerna ett par sekunder innan dom kommer. det är busenkelt. jag klarade första gånger och fick dryga 600 poäng mer än vad som krävdes.

Jag tror att du antigen trycker för tidigt eller för sent, du ska försöka trycka när den är i cirkeln och få en slags rytm och bli inte stressad det är ju så simpelt detta uppdrag.

Tycker du detta är svårt så lär du garanterat inte komma så långt sen.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart han kommer komma vidare i spelet! Jag menar det är ju inte dansuppdrag resten av spelet..han har väl lite svårt för dansuppdraget men kanske lättare för andra saker? Ingen klarar väl allt perfekt? Min polare hade hur svårt som helst med Life´s a beach, han klarade det knappt, men så klarade han det till slut och han har inte haft ett enda problem med uppdragen efter. Alltså har han lättare för andra vanliga uppdrag än just dansuppdrag.

Men tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det uppdraget, det är bara att försöka tills man klarar det. Men testa att åka runt till olika barer och klubbar och försöka lära in dansningen.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, som gammal Dance dance revolution/parappa the rapper lirare så tycke jag att det där uppdraget var i lamaste taget. Bus enkelt, men förstår att det kan vara problem för vissa. Men det är 4 knappar att hålla reda på (duuh) så det är konstigt om man har misslyckats fler än 5 gånger ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...