Jump to content

Vilket Spel I GTA Serien är Det Bästa?


Frostic
 Share

Vilket spel har gett er bästa upplevelsen?  

179 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vilket spel tycker ni är bäst i serien? Jag tycker faktiskt att GTA VC gav mig den bästa känslan, men jag tycker GTA:SA är bäst i det stora hela. Men det kanske är fel att ställa de olika spelen mot varandra rent tekniskt, men spelupplevelsen och storyn m.m. kan de ändå tävla i.

Jag tycker att GTA:SA har bästa spelupplevelsen p.g.a. att det är så stort, det känns verkligen som en levande värld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vote: vc

det är en helt annan känsla att glida i VC än i SA. Lyssna på Quiet Riot och Glida i solnedgången medans man blåser förbi en kaufman cab. härlit.

däremot är ju SA bättre som spel, men VC gav en bättre upplevelse, det finns så många grejor man kan göra i SA, det är så stort och härlit också, men det känders lite "mysigare" och man hittade bättre i VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför har alla röstat på sa? Jag menar, gta1 var banbrytande för sin tid. Inga spel motsvarade gta1 på något sätt - man hade ungefär kommit på tetris (okej, överdrivet) när gta1 släpptes.

Nuförtiden är alla spel så snygga och utvecklade så vi får för mycket av det goda och vi tänker inte på hur pass bra det egentligen är. GTASA borde inte få vara med i listan eftersom det är nysläppt och alla tycker att det är sååååå bra. Man kan dra igång vilket annat spel som helst nuförtiden och ändå få asbra grafik och många möjligheter. Det kunde man inte på gta1-tiden.

VOTE: GTA1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför har alla röstat på sa? Jag menar, gta1 var banbrytande för sin tid. Inga spel motsvarade gta1 på något sätt - man hade ungefär kommit på tetris (okej, överdrivet) när gta1 släpptes.

Nuförtiden är alla spel så snygga och utvecklade så vi får för mycket av det goda och vi tänker inte på hur pass bra det egentligen är. GTASA borde inte få vara med i listan eftersom det är nysläppt och alla tycker att det är sååååå bra. Man kan dra igång vilket annat spel som helst nuförtiden och ändå få asbra grafik och många möjligheter. Det kunde man inte på gta1-tiden.

VOTE: GTA1

Jag skrev ju i det första inlägget att det kanske inte går att jämföra spelen rent tekniskt, men spelupplevelsen går att jämföra med alla spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får faktiskt säga SA. Detta för att det just är 90-tal, gangsta, gettot, och så otroligt stort. Gillar även storyn, från början till slut. Stort + för att det finns så otroligt mycket att göra, man får nästan aldrig tråkigt, och det kan underhålla en hur länge som helst. Det kunde visserligen alla gtaspel säkert, men jag tycker SA ger mer.

Kanske också borde tillägga att jag bara lirat gta1(innan det släpptes gratis), gta3, gtaVC, och sist men verkligen inte minst San Andreas.

Gillar alla, men som sagt, gillar SA bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vilket spel tycker ni är bäst i serien? Jag tycker faktiskt att GTA VC gav mig den bästa känslan, men jag tycker GTA:SA är bäst i det stora hela. Men det kanske är fel att ställa de olika spelen mot varandra rent tekniskt, men spelupplevelsen och storyn m.m. kan de ändå tävla i.

Jag tycker att GTA:SA har bästa spelupplevelsen p.g.a. att det är så stort, det känns verkligen som en levande värld.

Håller klart med dig om det där. ;)

Röstade på SA.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...