Jump to content

Sinnes Sjuka Män( Kvinnor)


Tommy_Fido
 Share

Recommended Posts

Eftersom pico misstycke så startar jag en ny topic om det. Jag börjar med att berätta om några psykon:

Albert Fish: Han föddes under 1800 talet. Han älskade att tortera stycka och till sist äta upp små barn. Han gillade att sticka in spikar i skrevet( jag har sett röntgen bilder av det.)

År 1933 blev han tagen. Enligt legenden dödade han ca 400 barn. Han blev världens mest kända kannibal och han är faktiskt andledning att hannibal lector fins.

Ed Gein: En utveklingsstörd bondlurk under 40-talet. Han bodde med sin mamma som han tillsits dödade och tog hennes hud stoppade fast det på sit ansikte och dödade mer. Han gillade specielt kvinnor och att leka med doms köns organ. När polisen tog han hittade dom. En skåll gjort utav kranium ett bälte av bröst vårtor möbler klädda med skin. Och ett stort antal lik. Tyvär kunde dom bara koppla han till två mord. Men helt klart dödade han fler.

Nån japan snubbe: en kille vid namn ? dödade för ett par år sen en 19 årig studen och åt upp hans lik. Han sa att köttet smälte i munnen och att det smakade lite som tonfisk. Polisen tog han och hans straff blev några år i mental sjukhus. Tyvär kom han utt efter bara nåt år. Nu är han massor med fans runtom världen. Han har till och med en populär chatsida.

Så passa på att berätta om flera verkliga mördare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha tysken det glömde jag.

Så här var det en kille satte in en annons i tidningen. Där det stog att han letade efter nån att döda och äta. En kille svarade på det. Dom träffades och dom skärde av hans k*k. Och hör på detta dom käkade den tillsamans allså han som tappede k'ken satt och vräkte i sig den(nasty. Tillsits så slutade det med att en kille dödade den andra och fick sju års fängelse.

Slutet gott alting gott

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förra året (tror jag) så Var det ju den där Tysken som oxo Var kannibal , vet ej vad han heter, Har du nån bra länk där man kan läsa om mseriemördare och psycho´n ? :)

Haha..

Rammstein har ju gjort låten "Mein Teil" Där de sjunger om den kannibalen

Ikväll träffar jag en karl.

Han vill gärna äta mig

Mjuka delar också hårda

Står med på menyn

Denn, du bist. Was du iss

.....

Mein Teil = Min del

Du ist was du isst = Du är vad du äter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jeffrey Dahmer, seriemördare, kannibal, nekrofil som mördade (och förtärde) minst 15 män mellan år 1978 och år 1991. Alias The Milwaukee Monster.

Född 21 maj 1960 i Bath Township, Ohio, USA som Jeffrey Lionel Dahmer

Död 28 november 1994 i Portage, Wisconsin, USA (mord)

Jeffrey Dahmer gillade som barn att tortera djur, som vuxen gjorde han det med människor istället. Den här chokladfabriksarbetaren ifrån Milwaukee lurade svarta, homosexuella män till sin lägenhet, torterade dem, och åt upp dem till middag. När väl hans "gäst" var död så kom Jeffrey till liv. Han gillade att ha sex med lik, och han var försiktig nog att alltid använda kondom. Jeffrey sade i förhören att "sex med levande saker inte var lika bra, för de kunde resa på sig och gå iväg". Han gillade också att stympa kropparna och han experimenterade med olika sätt att "ordna" sina offers kvarlevor.

När polisen den 22 juli 1991 gjorde razzia i hans lägenhet efter ett tips från en svart yngling som kommit undan med blotta förskräckelsen och några skärsår, så fann man tre kroppar som höll på att lösas upp i 300 liter syra i Jeffreys sovrum. Man fann också fyra avkapade huvuden, sju kranier, skelettdelar i hans garderob, en penis i en hummertina, en stor slaktkniv och en motorsåg som Jeffrey använt för att stycka sina offer. En bisarr detalj är att polisen inte fann någon mat i hans kylskåp, bara kryddor, och i frysen låg ett hjärta som Jeffrey enligt honom själv "skulle äta senare". Det fanns överhuvudtaget ingen annan mat i lägenheten än den som Jeffrey "skaffat" sig själv.

Trots att han hade för vana att äta upp sina medmänniskor, så var han utmärglad när han kom till fängelset. Eftersom dödstraffet är avskaffat i delstaten Wisconsin, så fick Jeffrey livstids fängelse för sina brott. Den livstiden blev ganska kort, den 28 november 1994 blev Jeffrey Dahmer ihjälslagen av en medfånge när han höll på att städa toaletten.

saxxat frun susning.nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Albert Fish: Han föddes under 1800 talet. Han älskade att tortera stycka och till sist äta upp små barn. Han gillade att sticka in spikar i skrevet( jag har sett röntgen bilder av det.)

har för mig att de försökte avrätta honom i elektriska stolen, men det blev kortslutning på grund av alla vassa föremål (nålar, spikar etc) han hade stoppat i sig. naaajs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure: om man är sinnissjuk kan man bota sådant eller kan man hjälpa det när "det slår slint"?

:wacko: nej man kan absolut inte bota det. Man kan ju minska ner ilskan och så vidare men man blir ju aldrig frisk.

Crouching.tiger: jepp det stämmer han dog på andra försöket.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...