Jump to content

Angående San Andreas Mysterier


 Share

Recommended Posts

*********SPOILER*****************

*********************************

Subject: Q: Does Big foot Exist?

Dear Consumer,

Thank you for your interest in our technical support, Unfortunately at this time we are unable to release full details about all the hidden surprises Grand Theft Auto San Andreas has to offer, however i can promise you we have hidden a bunch of easter eggs. Be on the lookout, because you are bound to find something lurking on the mountain tops, or swimming on the ocean floor. You might even see some unwelcome bodies hidden in the wheat fields. There are over 30 Easter eggs that are not discussed in the Grand Theft Auto San Andreas Official Strategy guide, however we will most likely post them at a later date. Thank you for your E-mail and i hope this helped solve some of your problems

30 st? så läderfejjan och bigfoot är bara några av 30 st.. "ocean floor" jag har hört att loch ness ska finns så man kanske så bara jaga den oxå... "unwelcome bodies hidden in the wheat fields" låter scary ^_^

kan detta vara bigfoot som jag hittade i ett annat forum??? '

post-31-1099704924_thumb.jpg

Redigerad av homie_boy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"ocean floor" jag har hört att loch ness ska finns så man kanske så bara jaga den oxå '

Loch Ness är en sjö och djuret/n som sägs bo där kallas för Nessie. ^_^^_^

Jag vet att jag är petig men men...

Angående såkallade sjöodjur så har ju Nordamerika två egna storheter att skryta med på den fronten. Troligen är det väl Ogopogos eller Champs virtuella släkting som simmar runt där någonstans. ;)

(om det nu finns något sjöodjur)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På något konstigt sätt så kan jag inte ladda upp bilden som jag tänkte, så jag förklarar istället vad jag såg

Hmm..vet inte om ngn annan har märkt det, men det som jag såg på bilden, är VÄLDIGT (enligt mig) likt typ ngt sjöodjur...."nessie"? ^_^;)

Om ni kollar till höger, så ser ni en hals som är väldigt lik ett sjöodjurs hals?!?! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...