Jump to content

Spela på hästarna


Jakes
 Share

Recommended Posts

Från min tidigare post i Off Track Betting topicen, sätter in den här för att jag så gärna också vill veta hur man gör:

"Tjena, sitter just nu och tippar på hästarna, men ja vinner inte så mycket. Någon som har tips på hur man ska tippa så man vinner eller är det bara ren tur om man gör det. Har märkt att hästarna har olika karaktärer eller vad man nu ska kalla det, vissa är startsnabba, vissa drar ifrån på slutet och vissa är helt värdelösa etc. och jag har försökt räkna ut vilken/vilka hästar som slår varandra. För att alla beter sig olika och prestarar olika mot vilka dom springer imot.

Skulle gärna vilja ha lite hjälp med detta, börjar bli lite frustrerande att inte vinna nått. Ni som postat om era högvinster, snälla dela med er om era tips och tricks om hur man ska tippa.

Tack på förhand!!"

Redigerad av D1C3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag startade med ca 20.000 och satsade allt på den hästen längst ner givetvis för den har ALLTID störst utdelning (har med odds att göra men det fattar väl inte ni småglin vad det är för nåt :P ) om man förlorar är det bara att ladda och köra igen, efter ca 5 gånger vann jag och fick 12 gånger pengarna, stack genast och sparade och sen gjorde jag om hela proceduren och efter ca 15 gånger så vann jag igen och fick 11 gånger pengarna och hade över 3.000.000 ^_^ visst det kanske är lite fegt men pengar är alltid bra att ha

Redigerad av fantasy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv så började man med 4000, sen satstade jag på den häst med högst odds. Jag vann direkt då, det var nåt med 40 000, Sen körde jag igen, efter två gånger vann jag igen och den här gången vann jag typ en halvmiljon. Hela halvmiljonen satsade jag och efter ytterligare tre gånger vann jag nu runt 6 000 000. Jag bestämde mig för att öka på pengahögen en sista gång och så upprepade jag proceduren och nu är jag uppe i dryga 78 000 000 ^_^

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv så började man med 4000, sen satstade jag på den häst med högst odds. Jag vann direkt då, det var nåt med 40 000, Sen körde jag igen, efter två gånger vann jag igen och den här gången vann jag typ en halvmiljon. Hela halvmiljonen satsade jag och efter ytterligare tre gånger vann jag nu runt 6 000 000. Jag bestämde mig för att öka på pengahögen en sista gång och så upprepade jag proceduren och nu är jag uppe i dryga 78 000 000 ^_^

Du sa att du satsade 6 000 000, men är ite högsta insatsen 999 999?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj vad jag har hovat in stålar! Jag har alltid använt strategin att alltid satsa på samma häst, specielt den lila som nästan alltid går bra. Dessutom är det en högoddsare så man vinner skapligt med pengar. Nyss gick jag från 450000 till 5000000 vilket kändes oerhört gött. Nu ska jag köpa alla properties, fixa dyra kläder och äta lyxigt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså allvarligt.. Roligt att vara miljonär direkt! :) Man vill ju vara lite ghetto och göra inbrott och sådant, när spelet är som bäst är då man kan spöa en kärring och få 100 dollar och dom pengarna är värda något. Det är tråkigt närman har så mkt så man inte vet vad man ska göra!

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...