Jump to content

Köar du 00.00 eller inte


 Share

Köar du 00.00 eller inte  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nullie votie, spelet hamnar i min brevlåda med en välbekant duns imorgon runt 11-12.

ÄR DU HELT SÄKER?!

Kanske en av alla dessa plastätande SARS-bärande brevbärarna därute glufsar i sig ditt spel! Eller kanske en liten vätte kommer och byter ut din PS2:a mot en mycket sämre modell! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÄR DU HELT SÄKER?!

Kanske en av alla dessa plastätande SARS-bärande brevbärarna därute glufsar i sig ditt spel! Eller kanske en liten vätte kommer och byter ut din PS2:a mot en mycket sämre modell! -_-

...eller så går du och jag och knäpper brevbäraren i skallen bara för att vara taskig mot Pico...

Pico - är du seriös? Själv ser jag det bara som lite extra underhållning i tillvaron vid sidan om...ehum...ni vet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Pico är inte seriös nej. -_-

Tänkte väl! Haha!

Då kan jag fortsätta (man vill ju inte orsaka självmord, höhö) - kanske en jättegrävling äter upp din brevlåda så brevbäraren inte vet vars han ska lägga den?

Eller så kanske det helt enkelt inte hinner fram...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...