Jump to content

kvinnofängelset..


^MeTaNoLiC^
 Share

Recommended Posts

hoppz, då var kvinnofängelset slut för denna gång.. det tänker jag fira genom att, som så många andra, skapa en helt onödig topic... jag lyckades missa sista avsnittet förra gången det gick :P men men, lyckades se sista nu iaf.. bättre avslutning kunde det inte varit -_-

hela serien tar för övrigt 2,66 år att visa.. 692 avsnitt, 5 i veckan..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

satt uppe varje dag på sommarlovet och såg det :P tyvärr lät inte föräldrarna mig se det när jag börja skolan igen :angry: har tyvärr typ bara sett 50-100 avsnitt, gillar det starkt! alla borde kolla på det ett 10-tal gånger, ni kommer fasstna för det! :P

vad handlade det om? storyn altså? för mig såg det mest ut som ett gäng fula tanter som satt inne i ett fängelse och såg mobbade ut. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rätt bra serie trots den obefintliga budgeten osv :unsure: lite fräscha brudar hade ju inte skadat men... Reynolds körde t.om. 240 i nått avsnitt :wub: lite kul att se bilarna i serien för down-under har dom ju helt mysko bilar som är jävligt ovanliga i resten av världen..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...