Jump to content

Det här kommer att bli tungt...


samool
 Share

Recommended Posts

Yup nu gäller det, ska försöka att inte sätta min fot på forumet förutom offtopic-forumet när GTA:SA släpps på PS2, jag måste/vill vänta till det släpps till PC vilket kommer att ta tid =(. Men men, får väl försöka hålla i mig. Det kommer att bli svårt, är det någon mer än jag som ska vänta tills det släpps på PC och därmed inte besöka San Andreas forumet. Anledningen är förstås att jag inte vill veta någonting om spelet. Det var misstaget jag gjorde när VC kom..så ingenting "kändes" nytt när jag började spela det =/.

Man får väl varva VC igen då =/ :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte PS2 enbart för att jag listade ut att release datumet gällde bara playstation2 och inte till PC! Så jag var tvungen o köpa ps2 samt förboka GTA san andreas.

På elgiganten kostar ett nytt ps2 1300 någonting plus ett minneskort för 250 spänn

kanske något att tänka på..det är inte så fasligt ändå =/ Men jag vet inte, jag gillar pc-känslan på något sätt.. Jag väntar nog och köper en ipod-mini för pengarna istället =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...