Jump to content

Flyga mellan städerna?


DIEXEL
 Share

Recommended Posts

jag har läst nånstans på internet att man kan flyga mellan städerna alltså inte nån jävla doodle nu utan med vanligt flygplan som passagerare...

det vore helt underbart om det skulle gå...snacka om tid man kan spara om man har något viktigt uppdrag i ventura om man är i fierro...

man ska kunna de ja....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har läst nånstans på internet att man kan flyga mellan städerna alltså inte nån jävla doodle nu utan med vanligt flygplan som passagerare...

det vore helt underbart om det skulle gå...snacka om tid man kan spara om man har något viktigt uppdrag i ventura om man är i fierro...

ja de kan man , men ja vet inte ngt som heter doodle

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA! vänta bara tills de kommer till data! då ska ja modda om CJ till en kopia av sadam bin laden o sno en 747 o flyga in i mitt nymoddate WTC :P^_^

Jaså det säger du..när jag får mitt ska ja klara ut det så fort ja kan

sen ska ja "leka" och kolla in nya ställen!

och han heter inte sadam bin laden..men de kanske du redan visste ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså det säger du..när jag får mitt ska ja klara ut det så fort ja kan

sen ska ja "leka" och kolla in nya ställen!

varför kan man inte kombinera detta att göra några uppdrag och sen köra runt och lattja... R* säger att det tar 150-200 timmar att köra rakt igenom det... för mig kommer det ta fan minst 1000 timmar att klara spelet pga man gör ju inte 10 uppdrag efter varandra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför kan man inte kombinera detta att göra några uppdrag och sen köra runt och lattja... R* säger att det tar 150-200 timmar att köra rakt igenom det... för mig kommer det ta fan minst 1000 timmar att klara spelet pga man gör ju inte 10 uppdrag efter varandra...

Tål att tänkas på ^_^

Men jag har redan tänkt så och kom fram till att jag vill ha San Fierro så fort som möjligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...