Jump to content

Yttligare försenat?


mons
 Share

Recommended Posts

Hej.

När jag var inne på gtagaming för en stund sen och på deras forum så hittade jag denna topic ,HÄR

Jag hoppas verkligen det inte stämmer.

Take 2 that said that the game couldn't be deliver to 26 European countries, including Iceland.

du vet det står ju att dom kunde inte levera det till 26 länder i europa men det behöver ju inte vara sverige tror inte det ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad f*n har typen för bevis?!? En isländsk leksakskedja? Hur i helvete skulle dem få information om spelförsening före en massa seriösa spelkedjor samt gta-sajter. Nej, luktar lite väl mycket fake över detta.

[EDIT] Lägg även notis till att han som postat den tråden bara har skrivit tre inlägg, vilket inte ger så stort förtroende hos mig.

[EDIT2] Tråden säger att det är försenat i Skandinavien, sen i själva tråden så är det hela 26 länder.

[EDIT3] Har aldrig varit med om att en release blivit ändrat samma vecka som utlovade releasedagen.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har inte läst någonting om detta på andra siter som t ex gtagaming.com, planetgta.com eller gtasajten. Man tycker ju att gtasajten borde ha skrivit in det om det vore sant. Folk skrämmer upp en hela tiden.

Jag håller med, de kanske har blandat ihop med den gammla försneningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meeeeh, det kommer väl förr eller senare?

Det kanske blir försenat 3 dagar? So what? Eller nästan... ;P Visserligen är det jobbigt att tok vänta på ett spel, men när du väl fått spelet lär du inte bekymmra dig över att du fått det några dagar senare än vad du trodde. Inte jag iallafall.

Änne ett I-lands problem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meeeeh, det kommer väl förr eller senare?

Det kanske blir försenat 3 dagar? So what? Eller nästan... :o Visserligen är det jobbigt att tok vänta på ett spel, men när du väl fått spelet lär du inte bekymmra dig över att du fått det några dagar senare än vad du trodde. Inte jag iallafall.

Änne ett I-lands problem

Jo för det känns som att man missat en helgs spelande ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ahdde kontakt med min leverantör senast igår och han sa att spelet kommer på fredag, men nackdelen(det kommer även senast på måndag, detta skrev han nog för ett säkerhets skäl.ja menar hur roligt vire det för en kund

om releasen e på fredag men spelet kommer på måndsag utan en förvarning, ja skulle bli pissed.men eftersom de nu meddelat att det kanske kommer på måndag akn man inte bli sur på dem, PEACE :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...