Jump to content

Tröjor


Esekiel
 Share

Recommended Posts

Ni går på fel kedjor kamrater, istället för att förbeställa SA på affärer som kommer va överfulla under fredagen så borde ni hitta ett litet okänt ställe som också beställt in san andreas

det är vad jag gjort iallafall och dom kommer att dela ut massa skit som t shirts affischer och sånt kostnads fritt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni går på fel kedjor kamrater, istället för att förbeställa SA på affärer som kommer va överfulla under fredagen så borde ni hitta ett litet okänt ställe som också beställt in san andreas

det är vad jag gjort iallafall och dom kommer att dela ut massa skit som t shirts affischer och sånt kostnads fritt

vilken affär t.ex?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vilken affär t.ex?

det finns många att välja emellan hemma i sthlm ifall du bor där t, ex ute vid skärholmen eller såna privatägda ute på söder, jag bor inte där längre så jag vet inte säkert jag ska iallafall köpa det på trestads i thn för det är där jag bor vet inte ifall det här hjälper dig speciellt mycket men va fan vad ska man göra :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni går på fel kedjor kamrater, istället för att förbeställa SA på affärer som kommer va överfulla under fredagen så borde ni hitta ett litet okänt ställe som också beställt in san andreas

det är vad jag gjort iallafall och dom kommer att dela ut massa skit som t shirts affischer och sånt kostnads fritt

ska hämta mitt klockan 0:01 på Tradition i Malmö slipper alla småungar där då =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det finns många att välja emellan hemma i sthlm ifall du bor där t, ex ute vid skärholmen eller såna privatägda ute på söder, jag bor inte där längre så jag vet inte säkert jag ska iallafall köpa det på trestads i thn för det är där jag bor vet inte ifall det här hjälper dig speciellt mycket men va fan vad ska man göra :D

äsch skitsamma :D hoppas på att dom delar ut de gratis :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska hämta mitt klockan 0:01 på Tradition i Malmö slipper alla småungar där då =P

härligt :) men vad ska du göra åt dem koffein piller tuggande data nördarna med för lite att göra dom svinen är en egen ras med inget att förlora ha ha ha. va fan jag slipper troligtvis också barnen men va fan dem får vänta till Gud har fått det han vill ha sen kan dem göra va fan dem vill

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

härligt :) men vad ska du göra åt dem koffein piller tuggande data nördarna med för lite att göra dom svinen är en egen ras med inget att förlora ha ha ha. va fan jag slipper troligtvis också barnen men va fan dem får vänta till Gud har fått det han vill ha sen kan dem göra va fan dem vill

känner killen som jobbar den natten muahahaha :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...