Jump to content

Hur räknar ni?


 Share

Recommended Posts

Jag har märkt att folk räknar hur många dagar det är kvar på olika sätt. Jag ser det som att det är 5 dagar kvar idag (söndag) men vissa verkar se det som att det bara är 4 dagar kvar eftersom det bara är fyra hela dygn kvar. Hur ser ni på det?

har faktiskt funderat på detta också och japp man ska fråga om man undrar så jag tycker inte denna va onödig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tänker så att det är inga dagar kvar för 1 sekund är ju inte så mycket då borde inte 2 heller vara det och när den tiden har gått så borde ju inte 2 sekunder till vara så mycket så det är ju typ ingen tid kvar isåfall...

Med det vill jag säga att det är nog ingen som bryr sig hur alla andra räknar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tänker så att det är inga dagar kvar för 1 sekund är ju inte så mycket då borde inte 2 heller vara det och när den tiden har gått så borde ju inte 2 sekunder till vara så mycket så det är ju typ ingen tid kvar isåfall...

Med det vill jag säga att det är nog ingen som bryr sig hur alla andra räknar  ^_^

vad går du på :o

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ärligt talat så har jag också undrat hur det funkar så men jag accepterar ditt sätt och se på saken också Respekt ^_^

nu förstår jag inte riktigt hur du menar men,

Eftersom någon gör en dum tråd så måste jag komma med ett dumt svar för att den personen ska förstå att det är en onödig tråd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...