Jump to content

Jobb


DuZ0r
 Share

Recommended Posts

Hörde att man ska kunna söka jobb på arbetsförmedlingen i SA för det kommer kosta pengar att äta mat , klippa sig , e.v tanka bilen , mycket kommer kosta pengar cykel affärer där man kan köpa sig en cykel så man kan springa till arbetsförmedlingen å söka sig ett jobb så jobbar man p känar ihop pengar 1 minut är ju en timme i gta så ca 8 min jobbar eller mer vet ej å får sig en dags lön så kan man klippa sig det är vad jag har hört vore riktigt coolt om det stämmer :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde att man ska kunna söka jobb på arbetsförmedlingen i SA för det kommer kosta pengar att äta mat , klippa sig , e.v tanka bilen , mycket kommer kosta pengar cykel affärer där man kan köpa sig en cykel så man kan springa till arbetsförmedlingen å söka sig ett jobb så jobbar man p känar ihop pengar 1 minut är ju en timme i gta så ca 8 min jobbar eller mer vet ej å får sig en dags lön så kan man klippa sig det är vad jag har hört vore riktigt coolt om det stämmer :wacko:

verkar väl inte stämma att man ska söka jobb på arbetsförmedlingen.

meningen är väl att man ska göra en del uppdrag för att få pengar, göra inbrott, råna människor, etc, etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

forum = rykten, jag tvekar om d stämmer, man kan ju liksom göra hederliga jobb, man kanske kan tjäna pengar på att spela basket, typ 1 mot 1 på 1 korg, men man kan ju liksom tjäna pengar på att köra taxi, brandbil, ambulans och polisbil..

Exakt...

Det där med arbetsförmedlingen är ren skit.

Aaaaa

........a

.........a

..........a

...........a

............ah vad skönt med mitt tusonde inlägg!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...