Jump to content

Fastnat i Vice City.


SputniQ
 Share

Recommended Posts

Jag har gjort alla uppdrag från 'Kent Paul' vid dödskallen (skull) och alla uppdrag från 'Mitch Bike'. Det jag kan göra nu är:

  • A - Radiostyrd helikopter
  • Vercetti - Krossa alla glas i köpcentret på 5min.

Mitt största problem är att jag har krossat alla glas på första våningen och alla glas på andra våningen men hur ska jag komma till den 3e? Eller det kanske inte finns nån tredje våning men hur ska jag krossa dom glasen som är kvar hittar inga.

Mitt andra problem är styrningen med den radiostyrda helikoptern, jag kan ej köra den framåt bara åt det hållet jag vill om jag har helikopterns "sida" dit. Ni fattar nog hur jag menar, man kanske inte kan köra den rakt fram men har någon ett tips till hur jag ska styra den bättre eller nåt ;) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leta, på radarn ser du om fönstrena är på samma höjd som du (kvadrat), över dig (triangel som pekar uppåt) eller under dig (triangel som pekar nedåt).

Jo det vet jag, men jag hittar inte detta övre plan som kanske finns, vore trevligt om nån visste var uppgången låg eller nåt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det vet jag, men jag hittar inte detta övre plan som kanske finns, vore trevligt om nån visste var uppgången låg eller nåt :D

pekar trianglarna uppåt när du befinner dig på den övre våningen i köpcentret? I så fall är det något fel för det finns bara två våningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. har du testat att använd en motorcross för att ta dig genom hela centrumet och förstöra alla fönster?

2. Helikoptern hade jag också problem med. är nog bara övning, övning och åter övning tills man får in helikoptertekniken. minns att det var "tight" på slutet med tiden för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du krossat alla fönster vid den där Klädaffären som finns??

Och för att styra den där jobbiga RC helikoptern så ska du andvända dig av tangenterna: W (för att åka uppåt) S (Neråt) 9 (Samtidigt som du trycker på W för att åka framåt) Men tryck inte för mycket på w för då åker du bara längre och längre upp... Hoppas du fatta det jag skrev :D... Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt andra problem är styrningen med den radiostyrda helikoptern, jag kan ej köra den framåt bara åt det hållet jag vill om jag har helikopterns "sida" dit. Ni fattar nog hur jag menar, man kanske inte kan köra den rakt fram men har någon ett tips till hur jag ska styra den bättre eller nåt >_< ?

man åker framåt med num pad 9(siffrorna längst till höger på tangentbordet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...