Jump to content

Hjälp!! fort!


Death Garbage
 Share

Recommended Posts

När jag skulle optimera mitt gta3 så Gjorde jag fel så att audio mappen Ersattes Jag märkte dock inte att jag hade ersatt mappen HELT med audio mappen På cdn förän jag hade installerat crack så det skulle funka att köra utan skiva Så det därmed skulle gå fortare så den inte behövde ladda alla ljud från cdn (:exclamation: Jag har Köpt spelet skulle bara optimera det ) Behöver

:Orginal Gta3.EXE

:Audio mappen Som ligger på hd inte den från cdn

:huh: Skulle vara extremt tacksam om nån kunde Maila det till Gasraz@tiscali.se :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Save filerna finns i "GTA3 User Files" -mappen som ligger i "Mina dokument". Själva filerna heter typ GTA3sf1, GTA3sf2, GTA3sf3 osv.

:huh:  Helvete! Jag har installerat om och lagt dom gamla spar filerna i  Spar mappen men När man ska ladda dom så avbryts laddningen  och man hör ett fult windows ljud  :huh:  HJÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det låter extremt mycket som att du använder gta3.exe från crack-mappen på deviance första release av GTA3. Du får leta upp gta3.exe som är daterad ett par dagar (eller är det ett par timmar) senare och använda den. Där är problemet borta. Den är också 2.27 Mb så var noga med vilken som är ´yngst´.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...