Jump to content

vad ska ni klä


Space Hunter2001
 Share

Recommended Posts

Man får väl hålla på med sånt om man vill... Men... Orka.

Dock tycker jag att Halloween är kul, med tanke på att det går lite annorlunda saker på TV, och det är lite småkul när man ser dvärgarna gå och tigga godis...

Men själv gör jag inget, som jag skrev lite tidigare i detta inlägg: ORKA.

Tycker även jag är något för gammal för sånt.

Men fan va tråkigt det var i år då... Inte en jävel kom hit, eller till mina kompisar och tiggde. <_<

Jag ville ju kolla snett på folk igen. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig klätt ut mig på halloween. :huh: (Och jag tänker inte göra det i år heller :) )

Jag tycker inte att vi ska fira halloween, det är en tradition från USA, inte från Sverige.

I Sverige firar vi alla helgons dag istället. :P

måste tillägga jul-afton me :P

tycker egentligen också de <_<

vi gör ju heller inte rätt, i usa klär dom ut sej till annat också.

inte bara monster saker och sån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara tillägga att Halloween ursprungligen kommer ifrån Irland, sen kom det till U.S.A och så slutligen hit där den bara som KalleR poängterar har kapitalistisk syfte! :huh:

Fast fest ska jag gå på imorgon i alla fall.

Edit: Idag...

jag kom ihåg att varje år (när jag gick på mellanstadiet) hade vi halloween party :P

vi hade de me klassen! då berättade man spökhistorier och tittade på en läskig film. fast man fick ju inte titta på filmer som man var tvungen att vara över 15 år, så man hyrde big mommas house <_<

i slutet gjorde man en spökkorridor :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kom ihåg att varje år (när jag gick på mellanstadiet) hade vi halloween party :)

vi hade de me klassen! då berättade man spökhistorier och tittade på en läskig film. fast man fick ju inte titta på filmer som man var tvungen att vara över 15 år, så man hyrde big mommas house :huh:

i slutet gjorde man en spökkorridor :P

Gick på också på en sådan fest i femman, kvällen slutade med att jag slog ut båda framtänderna halft, så nu har man plast i halva framtänderna... :P har fortfarande kvar den gammla skrunkliga inbjudningen i en pärm...

Lyckat? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...