Jump to content

Jag har entligen spelat True Crime På DEMO!!


lulle
 Share

Recommended Posts

-_- Jag hörde av någon att demot fanns på pressbyrån

jag stack dit och köpte det på morgonen....

Ni som snackar Max Payne 2 det e bra men jag lovar och svär detta är 10000tals gånger bättre.

Grafiken e så jävla bra det e otroligt verkligt också tex när man trycker på X så sparkar han lågt om man gör det några gånger så helt plötslig blir det sloemo... och då teycker man på några knappar till ochså sparkar man han i huvet och han flyger upp i luften i slowmo.... det e så jävla fett tex ida när jag spela så sparka jag in en gubbe i en taxi hela rutan sprack och han flög ner på marken och taxiföraren körde där ifrån med en redd blick :)

det finns bara 2 uppdrag ddet ena när man ska köra till en bar och slå ner en chinese och det har man bara 1min på att köra till baren och det e bull så det finns ingen fri körning men det jag han me taxin var precis och det andra uppdraget var man på ett rätt gangsterliknande bad där man skulle skjuta ner några gubbar det e det fetaste spelet :D:D;):)

jag har redan helt klart bokat det och jag råder er gör det för det kommer gå åt!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafiken e så jävla bra det e otroligt verkligt också tex när man trycker på X så sparkar han lågt om man gör det några gånger så helt plötslig blir det sloemo... och då teycker man på några knappar till ochså sparkar man han i huvet och han flyger upp i luften i slowmo....

haha hur värkligt är det då B)

Finns demot inte att ladda hem nån stans?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK jag håller med om att jag har gjort många trådar :huh:

men dom andra trådarna ligger så lånt ner och då läser ingen dom!!! :mellow: 

Jag spela det på PS2

Xman det e öververkligt så d så :wub:

Men om du postar i dom hamnar dom längst upp B) då kanske folk läser :teehee:

Går demon att köpa på pressbyrån?? :wacko: i en tidning eller nåt ;)

Finns det kvar? då måste jag köpa demon :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag köpte min tidning på pressbyrån en stor en och det var en tidning med orange silvrigt plast runt om så var det 13speldemos B)

Det kosta 138spänn men det e fett :wacko:

Kan du kolla vad tidningen heter? ;) Det skulle vara snällt :teehee:

Edit: kan du också säga vilka mer demon det är på skivan? :mellow:

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK FREDRICO :teehee: På det orange silvriga plastet som tidningen e i står det bara Playstation2 special edition:ultimate review guide

Demosen:

True Crime, Soul Calibur 2, Finding Nemo, Half Life, Dynasty Warriors3, Maximo, Parappa The Rapper 2, REZ, Drakan, ICO, Time Crisis2, Wipeout Fusion och Jack & Daxter :wacko:

Men True Crime E Helt KLART FETAST ;):mellow::wub::huh:B):blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK FREDRICO :wacko: På det orange silvriga plastet som tidningen e i står det bara Playstation2 special edition:ultimate review guide

Demosen:

True Crime, Soul Calibur 2, Finding Nemo, Half Life, Dynasty Warriors3, Maximo, Parappa The Rapper 2, REZ, Drakan, ICO, Time Crisis2, Wipeout Fusion och Jack & Daxter :blink:

Men True Crime E Helt KLART FETAST ;)  :mellow:  :)  :)  B)  :wub:

WOW! :teehee: får väl sticka å köpa en sådan tror jag... eller tvinga mamma... :huh:

True Crime verkar skitgrymmt

Btw, står det något intressant i tidningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...