Jump to content

Någon annan som...


EikichiOnizuka
 Share

Recommended Posts

Guest GTA MAN

i spelet blev det som om man kännde TOMMY,Paulie Och SAm

Så i slutet så blev jag lite ledsen när Tommy dog och spelet slutade :'( :'( :'(

Hoppas att MAFIA 2 Kommer ut :)

så kan det vara Tommys Dotters son som skall vara mafia och hämnas på Fam Salieri -_-:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag tycker det var en aningen sorgligt.+ Musiken var så j*vla stämmningsfull också för den delen.Kom och tänka på en sak när jag såg slutet det var det att dom sa ju

-mr salieri sends his regards. Och lite tidigare så verkar ju det som om att tommy är minst 55-60 år gammal (ca 25-30 under sin tid i maffian) Så jag menar mr salieri måste ju vara väldigt gammal om inte långt ifrån döende.Det kom jag att tänka på. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det var en aningen sorgligt.+ Musiken var så j*vla stämmningsfull också för den delen.Kom och tänka på en sak när jag såg slutet det var det att dom sa ju

-mr salieri sends his regards. Och lite tidigare så verkar ju det som om att tommy är minst 55-60 år gammal (ca 25-30 under sin tid i maffian) Så jag menar mr salieri måste ju vara väldigt gammal om inte långt ifrån döende.Det kom jag att tänka på. :huh:

Salieri=Efternamnet

Alltså, det kan ha varit hans son.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det var en aningen sorgligt.+ Musiken var så jävla stämmningsfull också för den delen. Kom och tänka på en sak när jag såg slutet det var det att de sa ju att

-Mr Salieri sends his regards. Och lite tidigare så verkar ju det som om att Tommy är minst 55-60 år gammal (ca 25-30 under sin tid i maffian) Så jag menar Mr Salieri måste ju vara väldigt gammal om inte långt ifrån döende. Det kom jag att tänka på. ^_^

Först lite grammatik-rättningar. (jag har svenskprov i veckan så det gäller och träna) :D

Men jag tror att du har fått det där ifrån en Mafia Walkthrough. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...