Jump to content

En fråga!


Oskar3
 Share

Fuskar du?  

37 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

VOTE: Nej

Du har helt fel.

När man fuskar blir spelet mycket tråkigare. Det bästa, som är roligas och som man inte kommer att ångra, är att klara ut spelet helt utan fusk. Sedan när man klarat ut det utan att fuska, DÅ kan man "leka" lite med fusken för att få ut lite till ur spelet. Säkert någon som håller med mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag vara ärlig , när jag precis köpt spelet, blev jag himla sugen på att lira och varva spelet.Jag funderade mycket på att använda fusk , men som tur var använde jag inte ett enda fusk :unsure: Och det gör jag inte i andra spel heller.Om ni visste vilkén känsla jag fick när jag äntligen klarade av "Keep your friends close" uppdraget och såg credits rulla förbi...Det var en magisk känsla , kanske berodde mycket på hur länge jag spelat spelet , och hur många roliga timmar framför skärmen spelet hade gett mig.Visst , jag gav ifrån mig några fula ord när jag fastnade på uppdrag , om jag inte minns fel satt jag på ett enda uppdrag i 2 veckor,men då körde jag lite taxi och lallade runt.Jag visste inte ett piss om hur jag skulle styra t.e.x det där rc plane när man skulle planat alla bomberna inom 7 minuter.Jag gav upp , och trodde att jag aldrig skulle klara det.Så bara för skojs skull satte jag igång vc bara för att försöka att klara uppdraget,och första gången jag körde såg jag att jag hade 15 sek på mig kvar till sista tunnan, jag missade planten då , men gissa om det motiverade mig :rolleyes: klarade det några försök senare :DD Fanns många uppdrag man hade svårt för , men dom gav mig en känsla jag inte fått i nåt annat spel.Det var ju just det som var roligt , söka uppdrag lattja runt och leka gangster.till och med att skjuta folk o skjuta ner polishelikoptern,så pansarvagnen kom och sen sno den , var en riktig njutning.Som sagt jag fick otroligt mycket fina minnen från spelet och det förstog jag att jag skulle få så fort jag läste recensionen av spelet på gamingeye.com Och det var asroligt , ni skulle bara veta hur mycket jag ville installera och börja spela när jag hade köpt spelet.Finns en massa mer känslor som jag har och fick av spelet , men det orkar jag inte skriva nu. Jag kan bara säga att så fort jag ser att GTA:San Andreas ska skippas till hyllorna , om dte nu är skola då , kommer jag skolka och stå och vänta utanför affären för att få en kopia , och sen rusa hem och börja spela . Om san andreas bara blir hälften så bra som GTA:Vice City kommer det att ge mig en underbar känsla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...