Jump to content

Jätte mycke hjälp...


Simon_ume
 Share

Recommended Posts

nån som vill skicka mafia till mig?? hade inbrott i lägenheten för några veckor sen och datorn blev stulen plus en hel del kontanter så jag har inte råd att köpa mafia!

jag vet att nån har laddat ner spelet, så snälla vill nån skicka de på msn till mig?? >_<

Men stackarn... Det är verkligen sorgligt asså. Men tänk inte bara på data nu. Fixa de andra sakerna först. Men du sklle inte ha sagt att din flickvän glömt låsa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skyller på henne så slipper jag ta på mig skulden! :rolleyes: nä men, jag va ner till Nordic Uhr med farsan för att trimma min SAAB 9-3 -03. sen när vi va på väg ner så ringde tjejen och sa att de varit inbrott, vi va ju i uppsala så de va ju ingen ide att vända så jag kom hem två dagar efter att de varit inbrott. :(

men dom fick då fan inte bilen iaf! ^_^ jag har ju pengar nu (har tagit ut lite stålar) men jag har blivit så jävla snål plus att jag måste köpa ny tv och allt.

nån måste ha de nerladdat, hjälp en frusen kille! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skyller på henne så slipper jag ta på mig skulden! :rolleyes: nä men, jag va ner till Nordic Uhr med farsan för att trimma min SAAB 9-3 -03. sen när vi va på väg ner så ringde tjejen och sa att de varit inbrott, vi va ju i uppsala så de va ju ingen ide att vända så jag kom hem två dagar efter att de varit inbrott. :(

men dom fick då fan inte bilen iaf! ^_^ jag har ju pengar nu (har tagit ut lite stålar) men jag har blivit så jävla snål plus att jag måste köpa ny tv och allt.

nån måste ha de nerladdat, hjälp en frusen kille! :unsure:

hur mycke trimmade du bilen med då???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Steg 2 trimmad, den ligger runt 290-300 kusar! Jag har bytt avgassystem och lite andra grejer för att få full effekt, går ruskigt bra nu! <_<

låter bra de...vi har en saab 9-5 aero 02 med 300 hk...tydligen specialtillverkad...var nåt med de när vi köpte den beg...chefsbil i gbg...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är den oxå steg 2 trimmad hos Nordic Uhr, eftersom Aero-bilarna (02:orna) ligger på 225hk! 04:orna ligger på 250!

Men min 9-3 går ruskigt bra, ska slänga på ett kjolpaket, 18" fälgar, säkna ännu mer, så ska jag fixa stereon (har en Rockford Fosgate stereo ust nu, ska fixa lite fetare). :huh:

ok...det måste vara en grym bil...har du provat hur fort den klarar? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...