Jump to content

Oseriösa medlemmar


Zyber
 Share

Recommended Posts

Har ni också märkt att det på senare tid nästan bara kommit oseriösa medlemmar till forumet?

Ett exempel:

Jag bara sökte på ett användarnamn och fann "Rabbit_man", så här såg hans näst första inlägg ut: ( http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...topic=9088&st=0 )

Går det att komma in på The Greasy chooper :rolleyes: ?

om det går hur gör man??? ^_^

Om ni vet så blir jag  ;)

Snälla svara :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Om man gämför med t.ex. mitt första inlägg (jag tog mig själv eftersom att det blev enklast så ) som såg ut så här: ( http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...topic=5882&st=0 )

Jag har MGS och MGS2 till PC, men ettan var klart bäst!

Det är skit-bra story i MGS, det är det som gör spelet så bra!

MGs är lungt det bästa spelet som finns!

Men MGS3 verkar inte vara så bra, jag är typ 90% säker på att det inte är Hideo Kojima som skrivit manuset till spelet. (Det är han som har gjort det i de tidigare spelen.)

Det är verkligen skillnad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det är någon bra idé att ta betalt för att vara medlem i forumet, gillar inte grejer man måste betala för på internet. Jag tror också att vi skulle gå miste om många nya, seriösa, medlemmar som inte är beredda att betala för något de inte vet vad det är. :rolleyes:

Man kan ju fortfarande vara gäst! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det är någon bra idé att ta betalt för att vara medlem i forumet, gillar inte grejer man måste betala för på internet. Jag tror också att vi skulle gå miste om många nya, seriösa, medlemmar som inte är beredda att betala för något de inte vet vad det är. ;)

jag tror de inte skulle funnits så många medlaemar kvar då.

ja skulle kunna tycka att man fick betala 10 kr, för att bli medlem eller nåt sånt >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så många mogna personer som befinner sig i gtasajtens forum. De flesta inläggen i gtasajten är inte ens några rader och innehåller tusen stavfel. Man borde kanske skapa en regel, minst ett antal tecken innan man postar. För korta topics raderas.<-----Kolla hultenius! Det är en jävlit bra ide! Om ni har samma åsiker som jag kan ni dra till Pcgamer forumet eller Superplay, där finns det lite mer mognare ungdomar. Mogna menar jag med att det är mindre stavfel och mer innehållsrikt text som ungdomar skriver, just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så många mogna personer som befinner sig i gtasajtens forum. De flesta inläggen i gtasajten är inte ens några rader och innehåller tusen stavfel. Man borde kanske skapa en regel, minst ett antal tecken innan man postar. För korta topics raderas.<-----Kolla hultenius! Det är en jävlit bra ide! Om ni har samma åsiker som jag kan ni dra till Pcgamer forumet eller Superplay, där finns det lite mer mognare ungdomar. Mogna menar jag med att det är mindre stavfel och mer innehållsrikt text som ungdomar skriver, just nu.

jag tycker det var en jävligt dålig idé... det blir ju asjobbigt om man inte har mer att skriva, måste fylla ut med massa skit som ingen orkar läsa ;) och klaga ej på stavfel, alla kanske inte är lika bra på att stava som du. jag är 17år och suger på att stava >_<

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För korta topics raderas.<-----Kolla hultenius!

För korta inlägg menar du? :unsure:

Nja, svårt att döma vilka inlägg som är för korta isf, det går helt enkelt inte.

Samtidigt finns det en dubbelmoral i forumet. Många tycker att reglerna är för hårda medan andra tycker att dom är för lösa.

Angående betalning för att bli medlem. Visst, det skulle säkert fungera öven om priset bara var 1 kr, men hur många nya medlemmar skulle vi få då? 0.3/dag? De flesta skulle inte orka betala. Så det går inte heller!

Brukar komma "mogna" medlemmar vid varje GTA-release så det är bara att vänta :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så många mogna personer som befinner sig i gtasajtens forum. De flesta inläggen i gtasajten är inte ens några rader och innehåller tusen stavfel. Man borde kanske skapa en regel, minst ett antal tecken innan man postar. För korta topics raderas.<-----Kolla hultenius! Det är en jävlit bra ide! Om ni har samma åsiker som jag kan ni dra till Pcgamer forumet eller Superplay, där finns det lite mer mognare ungdomar. Mogna menar jag med att det är mindre stavfel och mer innehållsrikt text som ungdomar skriver, just nu.

Det spelar väll inte så stor roll hur långa inläggen är bara man skriver något viktigt istället för att spama med tex massa smilies, eller? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...