Jump to content

HALF-LIFE 2 ÄR LÄCKT!!!


LoneWolF
 Share

Recommended Posts

Delar av hl2´s källkod är läckt (ca. en tredjedel), men det är gamla nyheter. Nu är det så att en splebar version kan ha läckt!! Den läcka källkoden kommer, nästan garanterat, att försena hl2 ännu mer. Men tillbaka till den spelbara varienten. Nu sprids filmer, screens m.m på nätet, exklusiva sådana som jag aldrog sett förut. Mycket tyder på att det stämmer!!

Det är (kanske) ingen beta på hela spelet som vi prator om, utan en "pre-release" alltså inte hela spelet utan bara en testversion..

Kolla mer på Halflife.nu!!!

Som ni säkert förstå är detta INTE bra alls, kanske en till anledning till försening, det går rykten om att hl2 kan vara försenat ända till april 2004!!

Edit: Om ni vill ha mer info om detta så är nog det bästa stället Halflife.nu - Half-Life 2 och inte halflife.nu. Det är samma sida fast bara hl2-nyheter... jaja, klicka på länken bara :rolleyes:

Redigerad av LoneWolF
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur fasen kan dem läcka ^_^. Det var någon som hade gjort en bana till det ;) Det är nog inte så bra :rolleyes:.

Källkoden var det några som tog seg in på Gabe Newell's (eller vad han nu heter) dator och snodde stora delar av koden, och betan verkar det vara någon utav beta-testarna som gett ut!

Jag tycker ******* synd om Valve, 5 års arbete som bara läcker ut så där! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Valve har bekräftat den läckta betan, men den har ej spritts än. SOm det sdr ut just nu så är dte en grupp på 9 personer som kallas "Choosen 9" som har den.

Och det sägs att Valv har ljugit om att bara en del av källkoden läckes, tydinge kom hela betan därfrån.

Läs mer på http://gtwy.hl2arena.com/ ( Uppdateras Dagligen )

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. Verkar som att hela HL2 (beta) finns ute på nätet nu + källkoden.

Mycket synd och jag tycker verkligen synd om Valve.

Många kanske tänker "WOW! TUFFT! JÄVLIGT BRA!" just nu men det här kommer få allvarliga konsekvenser. Även om SP-delen fungerar så kommer MP-delen fullständigt krylla av fuskare.

Slutsats: HL2: MP kommer aldrig att slå igenom!

(Om inte valve lyckas skriva om hela sin kod fram till april 2004)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är skitdåligt. Jag hoppas mer på att spelet försenas till april 2004 än att valve inte hinner programera om källkoden och fuskare tar över mp och folk skriver "cdkey-stealers" som t.ex kan sno info från andras steam! Speciellt med tanke på att man i framtiden ska kunna köpa, bland annat hl2 genom steam.

Och ja igen, det var någon/några som hackat sig in i Gabes Newells dator, med en trojan misstänker jag, och snott källkoden. Hur betan/pre-relasen (eller vad det nu är) kommit ut vet jag inte. Jag tror nog att den blev nog stulen vid samma tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. Verkar som att hela HL2 (beta) finns ute på nätet nu + källkoden.

Mycket synd och jag tycker verkligen synd om Valve.

Många kanske tänker "WOW! TUFFT! JÄVLIGT BRA!" just nu men det här kommer få allvarliga konsekvenser. Även om SP-delen fungerar så kommer MP-delen fullständigt krylla av fuskare.

Slutsats: HL2: MP kommer aldrig att slå igenom!

(Om inte valve lyckas skriva om hela sin kod fram till april 2004)

Antagligen kommer antifuskprogrammet Cheating-Death fungera till HL2 också och då är problemet löst. Det är hur lätt som helst att fuska i HL MP men vill man ta avstånd så är det bara att använda cheating death.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen kommer antifuskprogrammet Cheating-Death fungera till HL2 också och då är problemet löst. Det är hur lätt som helst att fuska i HL MP men vill man ta avstånd så är det bara att använda cheating death.

Ifall du itne visste det så e alla nya fusk CD Kompitabla, d.v.s. att CD itne upptäcker dem :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HMMMMM...... Jag tycker inte att Valve ska vänta till April 2004! ;) Dels så hinner bara ännu fler verisioner läcka ut på nätet+ att det blir ännu mer fusk i MP!

Det där med fuskare är störigt! :rolleyes: När jag lira Jedi Outcast en gång hadde vi skit- kul på en server! ;) Men helt plötsligt så hoppa nån jävel in med nån fusk- grej, så att alla bara dog! :D Sen när man re- spawnades så dog man direkt! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...