Jump to content

Busshåll platser!!


Andreas J
 Share

Recommended Posts

Jag undrar om man kan bli skjutsad av en taxi och att när en polis hemtar en så får man åka med till polisstationen och ta si där ifrån genom att slå ner en polis i smyg och ta hans vapen hans kläder och gå ut för att jobba som polis fast istället för att fånga bovarna så hjälper man dem och gör det svårt för poliserna istället... :huh:

skrev efter skolan så :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om man kan bli skjutsad av en taxi och att när en polis hemtar en så får man åka med till polisstationen och ta si där ifrån genom att slå ner en polis i smyg och ta hans vapen hans kläder och gå ut för att jobba som polis fast istället för att fånga bovarna så hjälper man dem och gör det svårt för dem... <_<

Tror du har spelat lite för mycket himan på en och samma dag...

Råder dig att gå och sova ruset av dig.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om man kan bli skjutsad av en taxi och att när en polis hemtar en så får man åka med till polisstationen och ta si där ifrån genom att slå ner en polis i smyg och ta hans vapen hans kläder och gå ut för att jobba som polis fast istället för att fånga bovarna så hjälper man dem och gör det svårt för dem...

Du kan väl inte begära FÖR mycke av ett spel <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...