Jump to content

Watch Dogs


VickeX
 Share

Recommended Posts

Kan inte yttra om den delen hur BF3 är på konsol då jag endast körde en runda team deathmatch hemma hos en polare som hade de. Men visst PC har ju alltid bättre grafik än på konsol då jag läste att konsolerna är låsta på DirectX 9 o så det är väl enda jag kan yttra mig om o det andra med spelare fordon större banor har jag inge aning om. Då jag inte äger varken PS3 eller 360.

Nej men jag har, och berättar för dig hur det är.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas bara det inte är bara nattetid spelet utspelar sig o mörka timmar på dygnet hoppas det har nå timecircle som i GTA eller vissa uppdrag är nattetid o vissa dagtid.

De flesta open-world spel har ju en dag/nattcyckel, så det behöver du nog inte oroa dig för :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Wack bra eller wack dåligt?

Wack keff! Om man gasar så fortsätter den någon sekund efter att man har släppt knappen, det är dessutom nästan omöjligt att stanna bilen helt. Det verkar inte finnas något utrymme för hinna bromsa innan backen läggs i vid låga hastigheter, man kan väl förmodligen använda handbromsen, men ändå. Styrningen är ryckig och släpar efter. Känns som ett 15 år gammalt bilspel.

Det kanske är bättre på konsol.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som har redan spelet och detta med bilstyrningen så kan det ha med dessa "buggar" som är noterat på denna version som finns ute och hoppas det är inte likadant vid release

?????????????????????????????????????????

Du menar att det är allmänt känt att den läckta versionen har en bugg som påverkar bilkörningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag "köpte" spelet via ubishop med den rabattkod jag fick med mitt grafikkort från NVidia. Nu är klockan 06:01 och spelet har släppts i USA men jag ser fortfarande inte spelet i mitt game library på Uplay.

Det är verkligen ett värdelöst system... Förstår inte hur de tänker, att man inte ens ska kunna SE spelet i listan även om man förhandsbokat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nåt att spelet ska finnas för oss i Sverige och övriga Europa runt 10 tiden. Ska laddas ner fort jag kommer hem från jobbet o gymmet

Jo, jag har till slut fått reda på det jag med, bland annat genom att anta att det blir tillgängligt på uPlay samtidigt som på Steam, där det stod att det var 3 timmar kvar runt kl 7.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...