Jump to content

Minecraft


Panimala
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 812
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag ska lira på en kompis server han sätter upp via server saken så laggar hans spel som fan. När jag kommer in funkar det i ca 30 sekunder, sen fryser allt och jag springer runt medans alla står still och laggar fast. Varför blir det så?

Kanske beror på att din polare laggar så mycket.

LAGINFLUENSAN

VARNING:SMITTSAMT

Redigerad av rasmus899
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ska lira på en kompis server han sätter upp via server saken så laggar hans spel som fan. När jag kommer in funkar det i ca 30 sekunder, sen fryser allt och jag springer runt medans alla står still och laggar fast. Varför blir det så?

Vet inte hur det är med dagens serverklient, men vi hade också det problemet när vi lirade tillsammans förut. Så det kanske beror på den snarare än på någon av er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina kompisar har kommit på en liten grej där alla 9 av oss är uppdelade i 3 lag, dvs 3 st i varje.

Vi kan byta resurser med varandra, raida, plundra, döda och, ja, göra vad som krävs. :rolleyes:

Rätt kul än så länge. Vi började igår, och har inte kommit så pass långt förutom att bygga upp våra baser och gräva ut gruvor.

En av fiendelagen leder än så länge i diamantracet vilket vi hoppas förändra ^_^

Jäkligt kul faktiskt, rekommenderas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina kompisar har kommit på en liten grej där alla 9 av oss är uppdelade i 3 lag, dvs 3 st i varje.

Vi kan byta resurser med varandra, raida, plundra, döda och, ja, göra vad som krävs. :rolleyes:

Rätt kul än så länge. Vi började igår, och har inte kommit så pass långt förutom att bygga upp våra baser och gräva ut gruvor.

En av fiendelagen leder än så länge i diamantracet vilket vi hoppas förändra ^_^

Jäkligt kul faktiskt, rekommenderas.

Age of Empires-finns nu till Minecraft!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IT'S ON BITCHES!

sotix.mine.nu IN FÖRFAN OCH GE FAN I GRIEFIN!

Bygg fritt, hjälp till att bygga på saker vi redan har gjort!

Oj, det var ett tag sedan jag bebsökte den här tråden..

Jag antar att flera av er redan spelar den 'fulla' versionen som man köper. Jag köpte den idag, så jag skulle vilja ha lite tips på servrar och så.

Gtasajten har möjligtvis inte en egen server? :naughty:

Inte riktigt egen, men vi får låna och spela på ett tag =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som inte kan spela multiplayer just nu?

Fick först meddelandet att ''failed to log in user not premium minecraft'' men nu får jag ''Internal client error: java.net.ConnectException: Connection timed out: Connect''

Det beror på att loginservrarna flyttas runt hela tiden.

Mellan Amazon och den gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...