Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Bilderna ovan förtjänar en egen tråd. "Brott mot mänskligheten" är nog en tacksam rubrik.

edit. Jag vill klaga på att bilderna plötsligt inte är ovan längre. De är på föregående sida. Skit.

Redigerad av okka
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå Facebook är det en politikfri zon för mig. Det brukar sägas att bra sätt att bli osams med folk är att diskutera politik eller religion med dem och av den anledningen undviker jag att diskutera sånt på fb. Det kan hända att jag ibland kommenterar nåt som jag har "distans" till (typ amerikanska val eller liknande) men att debattera tunga politiska/värdeladdade frågor med vänner och bekanta på fb är no-no.

https://www.facebook.com/events/384279164956555/

Stör mig på folk som använder kläder som de inte kan "pull off"! Ett typiskt exempel är hattar av olika slag. Ganska få män klär i hatt, vilket inte minst alla fedora-ateister ger prov på. Ett annat exempel är att använda fluga istället för slips. Jag vet inte hur många medelålderskrisande män jag sett som använt fluga för att framstå som lite alternativa och "häftiga" - men ofta ser de ju bara patetiska ut. Taniga, klenaxlade män i alltför stora kostymer är också det ett otyg.

https://www.facebook.com/joel.anderson.752861

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, brukar du bära hatten till vardags eller bara när du gör studentikosa saker?

Nä, till vardags bär jag ingenting utom bygghjälm, på jobbet. Det är bara till studenterier, men jag tycker inte alls att den är särskilt tokig alls. Jag har en hel del hattar och de flesta faller inom maskeradkategorin, eller nästan iallafall. Den här är däremot en helt vanlig hatt som jag personligen tycker klär mig rätt bra. Åtminstone tillsammans med resten av paltorna. Jag hade nån liknande (grå, plattare, modetöntig) hatt på fest men den passade mig helt enkelt inte nåt bra, till skillnad från denna.

Att kalla det "brott mot mänskligheten" är den kraftigaste överdrift jag hört på länge. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, viaplay slutade fungera bara sekunder innan sista omgången i Premier League skulle dra igång. Jag tänkte att det här får man bara inte missa och surfade in på deras Facebooksida. Det bara sprutar in arga inlägg, minst 10 i minuten skulle jag tro.

https://www.facebook.com/viaplay.se?fref=ts&filter=2

Men ja, jag vill klaga på Viasat och Viaplay. Det här är rätt typiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, viaplay slutade fungera bara sekunder innan sista omgången i Premier League skulle dra igång. Jag tänkte att det här får man bara inte missa och surfade in på deras Facebooksida. Det bara sprutar in arga inlägg, minst 10 i minuten skulle jag tro.

https://www.facebook.com/viaplay.se?fref=ts&filter=2

Men ja, jag vill klaga på Viasat och Viaplay. Det här är rätt typiskt.

Hahaha, den där Joar frånsupport verkar ha knåpat ihop ett litet svar på alla inlägg som han copy-pastear loss med, värdelöst.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på en viss person som väljer att ge bort sin 3 åriga katt om ingen ville ha katten så skulle den avlivas idag klockan 17:00 FÖR att hon ska införskaffa två nya katter hur i helvete tänker man? Inte så att jag väljer att ge bort min hund som jag har haft 10 år eller avlivar den för att införskaffa en ny hund bara för att. Idiot!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill någon ta anställning som Tweaks korrekturläsare? Vill klaga på att jag måste rätta omkring 90% av alla inlägg jag skriver. Hur jävla svårt kan det vara?

Jag och en kamrat har snart skrivit en hel C-uppsats och sett till sidoantal så har nog han klämt fram 75% och jag 25%... Vill klaga på att jag skriver så långsamt och att det enda jag duger till när det gäller uppsatser är korrekturläsning. :(

Vill klaga på en viss person som väljer att ge bort sin 3 åriga katt om ingen ville ha katten så skulle den avlivas idag klockan 17:00 FÖR att hon ska införskaffa två nya katter hur i helvete tänker man? Inte så att jag väljer att ge bort min hund som jag har haft 10 år eller avlivar den för att införskaffa en ny hund bara för att. Idiot!

Fyfan vad vidrigt...

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...