Jump to content

GTA Episodes from Liberty City


gta_sa
 Share

Recommended Posts

behöver man gta iv för att kunna spela gta episodes from liberty city på xbox360 ?

Precis som Vicke sa så behöver du inte vanliga IV för att spela Episodes from Liberty City om du köper boxen med både TLAD och TBoGT i butik...Men om du ska ladda ner episoderna från Xbox Live så måste du ha GTA IV före, bara så du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vanliga IV kommer väl inte i EFLC-boxen? Staden gör ju det såklart men inte Niko-uppdragen?

Precis. GTA IV-storyn och de dragen som GTA IV har finns inte med på EFLC-skivan. Du har t.ex inte all musik som GTA IV har och sedan så är det ju lite skillnader i grafiken då både TLAD och TBoGT har lite speciella filter till skillnad från vanliga IV.

Men det var ju inte det han frågade om. Han undrade ju om man kunde köra TLAD och TBoGT om man köpte EFLC även om man inte har GTA IV.

Och det kan man...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Precis. GTA IV-storyn och de dragen som GTA IV har finns inte med på EFLC-skivan. Du har t.ex inte all musik som GTA IV har och sedan så är det ju lite skillnader i grafiken då både TLAD och TBoGT har lite speciella filter till skillnad från vanliga IV.

Men det var ju inte det han frågade om. Han undrade ju om man kunde köra TLAD och TBoGT om man köpte EFLC även om man inte har GTA IV.

Och det kan man...

fan detta visste inte jag! håller med om att dom informerat detta kasst.

sweet, men som ni sa man MÅSTE alltså ha dem på skiva o Inte DLC?

detta borde väl gå på ps3 oxå när de kommer ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fan detta visste inte jag! håller med om att dom informerat detta kasst.

sweet, men som ni sa man MÅSTE alltså ha dem på skiva o Inte DLC?

detta borde väl gå på ps3 oxå när de kommer ut?

Jag skulle tro att man måste ha IV-skivan om man laddar ner episoderna som DLC. Köper man det istället på skiva (EFLC) så kan man spela TLAD och TBoGT men INTE GTA IV om man saknar originalskivan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle tro att man måste ha IV-skivan om man laddar ner episoderna som DLC. Köper man det istället på skiva (EFLC) så kan man spela TLAD och TBoGT men INTE GTA IV om man saknar originalskivan.

okej okej! låter nice, ja bryr mig inte mkt då ja har GTA IV, men en kompis till mig har inte de så.

men en fråga bara, vad står EFLC för? xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...