Jump to content

REMINDER!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Ja, eftersom vi på senare tid har fått en jävla massa spamtopics på opassande tider (idioten slår till när ingen mod är inne) så kan han leva loppan på vår bekostnad. Visst, det är inte så farligt bara att banna och ta bort alla topics.

Den stora boven i det hela är ni användare, som tar tillfället i akt att spamma loss i dessa trådar då ni vet att det är lugnt. Jag kommer personligen hybernata varje person jag ser som har skrivigt i trådar som ska direkt till papperskorgen i en vecka, utan förvarning. Detta inkluderar även *Report* inlägg.

Dessa topics ska lämnas ifred, oavsätt om topicen är riktad till en själv (ex. "Boomer fyller år") så får inte han skriva i den bara för den är riktad till honom. Iofs är det ett dåligt exempel, men om det hade stått "Boomer är bög" och Boomer vill läxa upp spammaren får han inte det.

tl:dr

SKRIV I SPAMTOPICS OCH BLI HYBERNATAD I EN VECKA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det inte bättre att en person skriver *report* i en tråd så att alla andra vet om att tråden är rapporterad, hellre än att ni får in 15 reports om samma tråd?

Nej, alla rapporteringar gällande samma inlägg buntas ihop, så det tar inte mer plats bara för att två eller tvåhundra personer rapporterat.

Rapportera mera!

Redigerad av Topp3
Grammatik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, alla rapporteringar gällande samma inlägg buntas ihop, så det tar inte mer plats bara för att två eller tvåhundra personer rapporterat.

Rapportera mera!

spelar det roll om vad man skriver?

eller behöver man inte skriva nått? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bättre att en person skriver *report* i en tråd så att alla andra vet om att tråden är rapporterad, hellre än att ni får in 15 reports om samma tråd?

Egentligen tycker jag att folk kan skita i att rapportera öht när nån skapar en massa spamtrådar, mods+admins hittar nog de trådarna ändå ska ni se.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spelar det roll om vad man skriver?

eller behöver man inte skriva nått? ^_^

...skriva var? I själva rapporteringen? Det är alltid mysigt när medlemmen slängt in en fin notis om vad det gäller, som "spam" eller "påhopp", men det behövs inte alltid. I fall som med trådar som t.ex. "GRATTA P-C HAN ÄR INTE OSKUL ANYMORE"!" förstår man rätt kvickt vad som gäller.

@Umberto: Jo, men det underlättar när trådarna har rapporterats. Det kan vara så att man råkar missa en tråd, särskilt om spammaren spammat i flera forum.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...skriva var? I själva rapporteringen? Det är alltid mysigt när medlemmen slängt in en fin notis om vad det gäller, som "spam" eller "påhopp", men det behövs inte alltid. I fall som med trådar som t.ex. "GRATTA P-C HAN ÄR INTE OSKUL ANYMORE"!" förstår man rätt kvickt vad som gäller.

exakt så menade jag!

nu slipper jag vara osäker tack! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bättre att en person skriver *report* i en tråd så att alla andra vet om att tråden är rapporterad, hellre än att ni får in 15 reports om samma tråd?

Är det en papperskorgen tråd så kommer den att ha flera reports (bara dom senaste trådarna hade en del 8 reports) och dom som ser en sådan topic fattar direkt att den kommer bli slängt. Alltså behövs det inte någon som skriver report, bara rapportera och ge fan i topicen. Såvida man inte är ett jävla kukhuvud som inte fattar ett skit, Det är just dessa personer jag numera kommer hybernata.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han visade precis vad som gjorde att jag skapade denna topicen. Du var riktigt nära en ban för det där, men eftersom det inte fanns några regler om det så sket jag i det.

Vet de spårade ur totalt hade en dålig dag,vet de är ingen ursäkt för de som hände tack iaf för att du inte bannade mig /Master_812

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...