Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


Linus127
 Share

Recommended Posts

Splittar VickeXs tråd i två, där denna blir PS3-version och den ursprungliga blir Xbox 360-version.

Så, såhär skrev VickeX:

Vet inte hur pass bra Lördag passar men kör vind! lägger fram mitt PSN.

PSN-Nickname: Eastlund7

GTASajten Nickname: Linus_127

_________________________________

GTASajten Nickname | PSN-Nickname. Fetmarkerade har headset.

Adrian G | Addeproffs

Alexstance | Vlcty184

Balor | corpsys

beta23 | plopp1

BTBoresund | Boresund

burken12 | baran2000

Cheeesybean | Cheeesybean

davmann | davmann

Easy-A | Amer-163

EET FUK | Whiplash666

emo | erick135

felshoe | felshoe

Ferrari | Gurkan_92

Fiskaren | Fiskar

Hammarlind | Hammarlind

Henkibojj | Henkibojj

Hot dog | theking268

kattälskaren | Johan____

KIDDAN | herr-sverige

Linus127 | Eastlund7 (helst inga fler noob-addningar)

Matteus | Mattehallik

MiRRe | tFreak_

Mr.Magic | Drama-D

MrNoNja | MrNoN

nor_adde | Adriian

NoReas0n | Johan__

Pixiegnom | SpajX

psponline | Jamath

Sikorka | Radioactiveraeka

StellHell | StellHell

The_KeeperBoy | The_KeeperBoy

Tobbzone | Tobbzone

tomkar88 | godhate-_-

VaXXoR | Vaxxor

Vice | Vice_c (jag gillar kex)

Weener | hugoivarssion

Wu Zi Mu | Ylex

Xazzi | Macke462

Yuokai | Bedear

yo-yo | Solde45

.ZixX | Pwhheee

Redigerad av Henkibojj
(Cheeesybean senast tillagd, nu är allt i alfabetisk ordning)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 275
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Adda mig! Adda mig! Heter "Macke462" och spelar PlayStation3. Xazzi på GtaSajten/GtaNytt (duh.......) Så jävla sugen på MP alltså! Körde lite smått med en polare förut, så jävla nice :lol:

Edit - Har inget USB tagentbord dock..(Många som har det eller?) så skrivandet går lite småsegt ;<

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köpa ett Bluetooth-headset om några dagar. Förhoppningsvis har några fler av er det. :lol:

Vet någon om man kan ställa in så att bara en viss person hör vad man säger? T ex om jag spelar med en kompis på en server med 16 spelare och så vill jag bara snacka med kompisen, kan man då göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till er som vill adda mig: SNÄLLA, se till att ha headset så man har nån behållning av att ha en sjukt lång friendslista. Jag har själv addat en del personer som sen visat sig sakna headset, men jag tar inte bort er för det utan räknar med att ni tar förnuft tillfånga och köper ett så småningom.

Har man inte headset är det nästan värdelöst att adda folk till höger och vänster, det är ju bara ett nick i mängden då. Så adda mig inte om ni inte har headset, jag blir bara sur på er.

Jag är preliminärt på, vi får se vad jag gör den helgen.

Henkibojj - Henkibojj - PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till er som vill adda mig: SNÄLLA, se till att ha headset så man har nån behållning av att ha en sjukt lång friendslista.

Jag skall skaffa ett headset så fort jag har cash till det, skulle vara riktigt bra att ha det, speciellt i GTA IV, när vi körde lite grann tidigare idag till exempel. :o (Spelet buggade för mig tror jag, det var därför jag drog från ditt spel. :))

OnT: Jag är på, såvida inte något viktigare inträffar, men det tror jag inte. :o

Playstation 3: MrNoN

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du menar i slutet när jag körde över maffiabossen med bagagevagnen gång på gång, som vi skulle skydda, så var det för att jag blev trött på uppdraget och inte orkade köra seriöst. :o :o :)

Hahaha ok. Det enda jag kommer ihåg är att du bara körde omkring, och tillslut så hoppade jag in i samma fordon som dig, och du försökte dränka mig till döds. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha ok. Det enda jag kommer ihåg är att du bara körde omkring, och tillslut så hoppade jag in i samma fordon som dig, och du försökte dränka mig till döds. :o

HAHAHAHA, jaha. Där garvade jag högt IRL. Körde rätt ut mot havet och slängde mig ur, och vi båda flög ner i vattnet :o

Sen att jag "bara körde omkring" var för att jag försökte hitta en bra flyktbil för att rädda maffiabossen i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...