Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


VickeX
 Share

Recommended Posts

Edit: Dessa trådars syfte har med tiden ändrats. De är nu till för att hitta andra svenskar/GTASajtare att spela med.

Är du sugen på att spela så skriv här istället för att starta en ny topic.

Jag tänkte rivstarta multiplayersektionen med ett litet event där alla GTASajtare som fått sig en kopia av spelet samlas online i freeroam multiplayer och snackar som bara den.

Datumet när detta ska ta plats kan diskuteras. Men just nu funderar jag på nästa lördag (10/5).

Jag vet inte riktigt hur många som faktiskt skaffat spelet. Men om det är fler så kan man ju bara skapa fler servrar.

Anmäl er om ni vill vara med och snacka om allt ni hittat och hur mycket ni gillar spelet, med folk som tycker som dig själv. :)

Xbox 360:

Gamertag | GTASajten Nickname

GermanScientist | VickeX

Tsubacid | Sniper

Lurvboll | color

Jpiceman69 | Robban380

Nubrax | MyStiC

Granstrand | Chilli_13

Leon Rubenstein | Rubenstein

Youppi | Youppi

XploZzive | ExploSive

pG I CrUnK | 50 Cent

Merkky | Merkky

Fille18 | Achilles_81

Von Nord | Nord

den0m | _Emil_

Hasse kalas | Tossie

Desru | Korven

ExtraSpartan117 | Hot dog

Mr Khorne | Nethic

Edit: Dessa trådars syfte har med tiden ändrats. De är nu till för att hitta andra svenskar/GTASajtare att spela med. Är du sugen på att spela så skriv här istället för att starta en ny topic.

Redigerad av Henkibojj
Tog bort PS3-delen och splittade tråden.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tänkte rivstarta multiplayersektionen med ett litet event där alla GTASajtare som fått sig en kopia av spelet samlas online i freeroam multiplayer och snackar som bara den.

Datumet när detta ska ta plats kan diskuteras. Men just nu funderar jag på nästa lördag (10/5).

Jag vet inte riktigt hur många som faktiskt skaffat spelet. Men om det är fler så kan man ju bara skapa fler servrar.

Anmäl er om ni vill vara med och snacka om allt ni hittat och hur mycket ni gillar spelet, med folk som tycker som dig själv. :)

Playstation 3:

PSN-Nickname | GTASajten Nickname

Eastlund7 | Linus127

The_KeeperBoy | The_KeeperBoy

2/16

Xbox 360:

Gamertag | GTASajten Nickname

GermanScientist | VickeX

Tsubacid | Sniper

Lurvboll | color

3/16

Om ni tycker att det här är en dålig idé och tycker att upplägget är käpprätt åt helvete så kan väl någon av ni söta mods slänga bort den här topicen. :)

Lägg till mig xbox360 Jpiceman69

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå boys. Vet inte om någon minns mig men jag brukade hänga här för ett tag sen under San Andreas-tiden. I lördags beställde jag en xbox 360 och GTA IV. Så snart jag får det kommer jag kunna spela med er med :o. Borde få det på måndag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...