Jump to content

Antipiratbyrån och polisen är "oss" på spåren.


JSHC
 Share

Recommended Posts

Så sent som nu ikväll fick en på gtasajten reda på att han blivit misstänkt för fildelning. (Inte jag alltså ^_^ ) Jag trodde Polisen inte hade "tillräckligt med resurser" för att spana efter fildelare? Tydligen har de det. Aja, photo pr00f:

thslkmrofqij.jpg

Tror ni bara att det är en på många eller att de verkligen börjar att ta i med det nu?

Jag har blurrat osv för att jag inte visste om han ville vara anonym :) Om inte så skriver han säkert det i tråden sen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fejk. Av flera anledningar.

1. Polisen skulle aldrig förvarna.

2. APB skulle aldrig förvarna.

3. Polisen skulle aldrig samarbeta med APB.

4. Samarbeta är felstavat (sammarbeta).

5. Minimum är särskrivet (mini mum).

6. Alla paragraftecken (§) är utbytta mot pundtecken (£).

7. Om det vore Polisen så skulle dom ha skrivit ditt namn.

8. Hur kan Polisen din mailadress?

Sammanfattningsvis, var alltid kritisk och lita inte på någon. Läs igenom några gånger och hitta fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, vi tänkte också på hur fanken dom får tag på mailadressen isf. Men när man får det tänker man inte så mycket på alla felstavningar osv ^_^ Först när man verkligen granskar det som man märker det. Hur fick de tag på domänen?

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla nice endå. Bra att folk utger sig att vara från myndigheterna. Ni alah komer få mejlm om ni loadar hemm gta

Jaaahhh, det är aaaasbra!

Slår vad om att du hade bajsat på dig till byxlinningen om du hade fått något liknande. Eller dig kanske dom skickat ett tack till, å moralpolisstyrelsens vägnar.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaahhh, det är aaaasbra!

Slår vad om att du hade bajsat på dig till byxlinningen om du hade fått något liknande. Eller dig kanske dom skickat ett tack till, å moralpolisstyrelsens vägnar.

Håller med. Det äger totalt. Hade jag fått ett sånt brev hade jag druckit ett glas vatten och snytit mig i handen.

Har förresten inga byxor på mig. Brukar anmäla folk då och då, so don't fuck with me. :confused:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...