Jump to content

Interlocked - GTAStunting.com


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Bambaclaat! Fakking gahhhlna stunts. O.O Gillade inte riktigt musiken men den passar och som vanligt pippar dina redigeringsfärdigheter allt och alla. 10/10.

Edit: Du är kung på långa combos och grinds. Jag var på gång med den vid 6:13 fast på ett annorlunda sätt.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:speechless:

Fanns ett par stunt som var helt jävla totalt megaunderbara. Som ditt Tackleberry när du hoppar från bron vid Polisstationen (vid Malibu) och landar och sedan gör en liten "vägg 180" för att sen grinda. Riktigt snyggt.

Satt som förstummad hela tiden.

Ungufär såhär såg jag ut: :)

/Vicke

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt. Jag vet inte om du uppfattade det, men trianglarna i loggon är "interlocked", alltså sammanflätade.

Jo, kom på det med, tillslut. Efter att ha sett filmen så gick jag och funderade ett nedrans tag på vad ordet betydde, för jag visste att jag hade hört det förr. Sen satt den tillslut. Och då insåg jag även ordet och loggons betydelse.

Jaja, nu ska jag ladda ner filmen i jätte-super-stort-och-högupplöst-format, bara för att se hur det ser ut. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh...fattade nu att det var den här filmen jag skickade några stunts till :>

Den var....tja sådär....inget jag inte skulle kunna utföra....Om ni trodde på det jag just sa så är ni helt hjärndöda allihopa (w00t)

Det var den bästa VC jag någonsin har sett :angry: !

Det blir en 10:på allt.

Bamboocha var bättre. Kolla och övertygas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...