Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är klart jag ska dit :)

Så.

VOTE: Ja, självklart!

Så länge det inte finns en officiell Doom/Doom2 tävling så nej...

Med tanke på din bild att livet börjar vi 100mb/s, så kanske du borde åka dit :)

Redigerad av SallaD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DreamHack Winter 2006?

Har aldrig varit på DreamHack, men funderar på att dra dit OM det kommer vara i vinter :)

DreamHack hålls två gånger om året. Ett i mitten på Juni (Summer) och ett i slutet på November (Winter).

Så länge det inte finns en officiell Doom/Doom2 tävling så nej...

Det går att ordna inofficiella tävlingar, och om kontaktar DreamHack AB innan DH kan dem hjälpa en att ordna tävlingen. Finns med stor säkerhet folk som anmäler sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh! Jag tänkte vara häftig och skapa pollen denna gången, men så vågade jag inte göra den för tidigt. Så snöt du den framför min näsa.

Anyways, Vote: Självklart!

Jag är ju sponsrad av Wasa! Och, såhär i efterhand har jag kommit på att jag skulle vilja komma, även om jag inte vunnit biljett. Dels, är datorn bättre och har större hårddisk, och dels så saknar jag ju forumiterna.

Fast, Jacker, den här gången får du bannemej inte springa iväg och göra en massa roliga saker med dina kompisar! Jag gick runt och försökte desperat hitta någon att bada med, så hade du redan gjort det!

DreamHack Winter 2006?

Har aldrig varit på DreamHack, men funderar på att dra dit OM det kommer vara i vinter ;)

Fast då röstade du lite fel. Det alternativet är om man inte vet vad DreamHack är för något, och det vet du ju uppenbarligen. :)

Det går att ordna inofficiella tävlingar, och om kontaktar DreamHack AB innan DH kan dem hjälpa en att ordna tävlingen. Finns med stor säkerhet folk som anmäler sig.
Jepp, jag och Ärrtvå höll en i LieroX... Vi glömde bort finalen, dock. :)

Lönt att göra en sån här topic precis efter DHS ?

Förra gången kom pollen upp när Winter var igång. Man måste ju ladda.

Nästa DreamHack: 30 november - 3 december!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DreamHack hålls två gånger om året. Ett i mitten på Juni (Summer) och ett i slutet på November (Winter).

Tack, då vet jag! :)

Siana: Jajjemen, klart jag vet vad det är för nåt :) . Men jag trodde inte att det hölls 2 ggr/år. Därför jag blev undrad över "winter" eftersom jag redan vet att det nydligen har varit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...