Jump to content

Skall alla "äldre" trådar låsas?


Vice.
 Share

  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

...Förövrigt så kommer det här antagligen att fixa till sig snart. Har inte fått svar från Hultan än men så snart mod-gruppen har bestämt ett bra "bäst före" datum så kommer alla topicar som inte fått ett inlägg i sig på en viss tid att automatiskt låsas så vi slipper tråduppdragningar och folk vet när en topic är "för gammal".

Tycker att detta hade varit ett stort steg i fel riktning. Det är viktigt att ha regler så att forumet sköts. Men med det här systemet blir det för mycket likt ett polisiärt forum.

Det är en ganska viktig fråga och jag anser att Hultenius absolut skall höra vad medlemarna tycker om detta förslag innan han beslutar något. Det är inte ofta gammla trådar dras upp så jag kan faktiskt inte se problemet. Det kan väl vara c:a 5 st som dras upp i månaden. Rösta och lägg gärna en motivering till din röst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Nej det tycker jag inte.

Kan någon svara på denna fråga jag har så blir jag glad >_<

Varför blir alla så arga för att någon skriver i en gammal tråd om det han skriver kan starta ny diskussion i ämnet?...man ska inte svara på ett gammalt det är bara lustigt gjort men om man ska fråga något om t ex "saxar" och det finns en tråd om det varför kan man då inte ställa sin fråga i den tråden då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...