Jump to content

Tatueringar


Vice.
 Share

Recommended Posts

Tänkte vi kunde visa våra bilder. Så här ser min ut:

Den ser sämre ut pga dålig kamera. Ska antagligen fylla i den så att det bara blir en cirkel. En del har sagt att den ser lite rasitisk ut. >_<

När jag gjorde den föreslog tatueraren ett kryss. Idag skulle jag nog valt ett mönster istället. Men Kanske gör om den om ett tag.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om den där killen som sa nått om 3doors tatuering var seriös så. Det är väll nått sånt där radiomainstreamband?

Ja här är jag, Tja! Självklart var jag seriöst, underbart band.

Fast jag har fler på minnet som jag vill i ha framtiden, en Audioslave på vaden och Mötley Crüe på svanken, heter det svanken? Det som ligger under ryggen.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjävla är man lite för ung för tatueringar men själklart ska man skaffa när man blir större. En 3 Doors Down tatuering på armens början typ, vid sin triceps ungefär.

Det tror jag nog att du kommer ångra i framtiden. Tatueringar ska man inte kladda på bara sådär, då det är ett helvete att ta bort dem senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Högerklick visa bild så ser du den

Snyggt! dom som tycker att den ser rasistisk ut kan dra åt helvete, de vet inte vad dom snackar om

Ingen har sagt att den ser rasistisk ut, så chilla :P annars håller jag med.

det hade varit coolt att ha Dark Side of the Moon-"loggan" tatuerad nånstans, det ska jag tänka på tills jag blir äldre och förståndigare. eller Pinhead, det hade varit grymt. Men det här är nog lite overkill :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har sagt att den ser rasistisk ut, så chilla :P annars håller jag med.

det hade varit coolt att ha Dark Side of the Moon-"loggan" tatuerad nånstans, det ska jag tänka på tills jag blir äldre och förståndigare. eller Pinhead, det hade varit grymt. Men det här är nog lite overkill :rolleyes: .

"En del har sagt att den ser lite rasitisk ut"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...