Jump to content

GTAsajten SHOWDOWN!


P-C
 Share

Recommended Posts

Jag vet att detta borde postas i CS-topicen men vi vill att fler än 2 pers tittar på!

Ikväll klockan 21:00 går det största CS-eventet i GTAsajtens historia av stapeln!

Fyra skrytsamma ungdomar ska drabba samman i en blodig kamp på liv och död.

Banan som spelas är:

de_nuke

de_nuke_567332_0.jpg

De spelare som kommer mötas är

team 8bit

Lindström

oscar

och

Kärlekspar

P-C

pKz

Vi ser alla fram emot en spännande match.

HLTV-IP kommer klockan 20:30!

hltv001.games.inet.tele.dk:27078

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyst nu, din pungråtta. Vem bryr sig om någonting här? :)

Vad fan är det för sak att säga? Vad hänger du överhuvudtaget här för då?

Jag tycker det är kul att snacka om saker som är roliga och intressanta att diskutera men sånna här trådar om att man ska spela fyra pers och vill ha folk som ser på ser jag inget intressant med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är det för sak att säga? Vad hänger du överhuvudtaget här för då?

Jag tycker det är kul att snacka om saker som är roliga och intressanta att diskutera men sånna här trådar om att man ska spela fyra pers och vill ha folk som ser på ser jag inget intressant med.

Vi kan sitta här hela dagen och diskutera om vad som är intressant och vad som inte är det.

Jag tycker din musik är ointressant. Du tycker mitt cs-spelande är ointressant. Vem har rätt? Vem har fel? Se? Det leder ingen vart.

Känner du inget intresse så skriv inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kan sitta här hela dagen och diskutera om vad som är intressant och vad som inte är det.

Jag tycker din musik är ointressant. Du tycker mitt cs-spelande är ointressant. Vem har rätt? Vem har fel? Se? Det leder ingen vart.

Känner du inget intresse så skriv inte.

Det finns en tråd om CS, ja. Det finns en tråd om min musik, nej?

Bara en tråd om att folk ska lägga upp sina låtar dom gjort, ungefär som the one and only reborn då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det där handlar om hiphop i allmänhet?

Sluta gör bort dig för fan, din tråd handlade om EN match, dessutom finns det redan en tråd om CS, där kunde ni bara säga att ni skulle spela.

1. Ser inte hur det skadar dig eller på någon annan med en extra tråd i spel-forumet?

2. Ser inte hur jag gör bort mig?

3. Ser inte varför man inte kan skriva "Jag har gjort en hiphop-låt! lyssna!" i en hiphop-tråd?

Är du sur för att jag ägde er i "battlen" eller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW: Skärp dig för fan, man kan ju tro att du är nån himla femåring.

Om du nu inte bryr dig så har du ju för fan inget i den här tråden att göra och kan då lika gärna låta bli att posta istället för att starta bråk.

För övrigt gillar jag inte cs men skulle vara kul att titta på, synd bara att man inte har tid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...