Jump to content

Tidigare Liv


Mahalo
 Share

Recommended Posts

Yes, good evening brothers and sisters, friends and neighbours... vibrations in the mind, of the one true God which name is love, eller... kanske inte.

Jag är inte riktig säker på ifall det här är en tråd som riktigt passar in på detta forum... men jag är så jävla urtråkad vid det här laget att jag skiter i vilket.

För er som inte vet vad regressionshypnos är för något, så kan jag väl berätta att det är en slags terapi som tillåter dig att utforska tidigare liv, något som ni på denna sida skall få prova, om ni vill alltså. Nu är du kanske skeptisk och kanske även rädd... om det är fallet, så tycker jag att du borde sluta läsa detta inlägg omedelbart och återgå till att strosa runt bland de trådar som kanske passar dig bättre, som t.e.x den ofantligt häpnadsväckande "cykeltråden" eller dylikt. :P

OK, tillbaks till det ockulta. Jag provade den här formen av hypnos för bara ett par timmar sen, och jag tyckte att det var ganska fräckt, men som den skeptiker jag är, så kan jag säga att detta med stor sannolikhet bara är något som ditt undermedvetna kokar ihop, en slags framtvingad fantasi som får dig att tro att du faktiskt upplever en annan typ av verklighet. None the less, väldigt underhållande.

Min upplevelse var ganska deprimerande faktiskt... i mitt tidigare liv så var jag en ensam fransk bohem i 1920 talets Frankrike, jag såg ut som Hans Scheike, och mitt lyckligaste minne var när jag förlorade min oskuld vid den skamliga åldern av 25 år, till en prostituerad dam en blöt kväll i Paris. Mitt hemskaste minne var då jag brutalt mördade min egen far med en yxa efter åratal av psykisk tortyr från hans sida. Ha ho! Man kan utan tvekan säga att jag var en väldigt patetisk krabat, och när jag vaknade upp från denna alternativa verklighet, så måste jag säga: att jag aldrig blivit så lättad av att se mig själv i spegeln, mitt perfekta leende var tillbaka och min äckligt blekvita hud var nu gyllenbrun igen, jag spände på armarna och kysste min högra bicep med kärlek... medan jag förbannade mitt tidigare jag. He he he... ja, förhoppningsvis så blir era upplevelser lite mer behagligare än min egen... but rest assure, jag tänker fortsätta med denna form av hypnos till jag kan bevisa att jag är reinkarnationen av Frantz Fanon, Ernesto Che Guevara... eller någon annan typ av revolutionär som jag kan känna tillhörighet med.

För er som har kommit så här långt... och fortfarande känner er tveksamma till att prova detta, så kan jag försäkra att det är helt ofarligt, jag lyssnade igenom inspelningarna väldigt noga ,innan jag provade på detta, för att undgå att bli offret till nåt slags lurendrejeri där hypnotisören var nån slags bluffmakare lejd av CIA eller någon annan typ av blodtörstig sekt, som undermedvetet skulle hjärntvätta mig till att "Buy American" eller liknande.

OK... jag har babblat tillräckligt här nu.... så om du fortfarande är här och känner dig nyfiken på vad det förflutna har att erbjuda, så prova på det vettja, och dela med dig av dina upplevelser (w00t)

Klicka på http://www.xs4all.nl/~ivaaa/damals/ för att börja *jävla cplänk* -_-

In A Generation of Swine, The One Eyed Pig is King

- Mahalo

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hrrm... den där snubben lät ju inte helt frisk. Jaja, jag kanske borde ta det här på allvar och prova på. Lät ju rätt skoj, även om jag inte vet ett jota om hypnos och sådant. Vill helst inte vakna upp mitt i Första Världskriget och genomleva en skyttegravs tragiska skådespel... eller varför inte?

Be right back.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, vet inte riktigt om jag vågar testa. :P

Imorgon kanske, blev nyfiken.

Det är lugnt kamrat... du är fullt medveten under proceduren, fast det bästa är att bara släppa taget och gå med strömmen, för att på så sätt få ut det bästa av upplevelsen.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har provat detta tidigare. Vet inte om det är samma inspelning som du länkade till eftersom jag inte orkade tanka ner den och lyssna. Jag blev någon flicka i bolivia eller något men det kändes inte alls som om det bara kom till mig utan jag fick ligga länge och pressa fram sakerna. Vet inte om det berodde på för mycket störelsemoment. Kan dock medge att det var väldigt skönt att lägga sig och slappna av, man gör det för sällan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har provat detta tidigare. Vet inte om det är samma inspelning som du länkade till eftersom jag inte orkade tanka ner den och lyssna. Jag blev någon flicka i bolivia eller något men det kändes inte alls som om det bara kom till mig utan jag fick ligga länge och pressa fram sakerna. Vet inte om det berodde på för mycket störelsemoment. Kan dock medge att det var väldigt skönt att lägga sig och slappna av, man gör det för sällan.

Som sagt... det kanske är lite svårt att fullfölja denna typ av hypnos när man inte riktigt vet vad man ger sig in på. Men jag håller med dig... det var riktigt avslappnande

*EDIT* det tar ca: 30 minuter

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska man vara pigg eller trött?Ska man vila i ett helmörkt rum?

Emm.. det spelar nog inte så stor roll ifall du är trött eller pigg... såvida du inte är så trött att du somnar under proceduren :P

Det enda tipset jag kan ge dig, är att du lägger dig nånstans där du är bekväm, t.e.x sängen... eller skaffa en filt och kudde och lägg dig soffan eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...