Jump to content

April,April


Everest
 Share

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den postades 31 mar. 23:59. inte den 1 april, då kan det ju inte vara ett aprilskämt ;) .

jag känner på mig att hultan kommer komma med något sorts aprilskämt :lol:

edit: tryckte på länken för att läsa mer på ign men länken funkade inte ^_^ . något är skumt, men nyheten postades ju den 31 mar :( .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den postades 31 mar. 23:59. inte den 1 april, då kan det ju inte vara ett aprilskämt ;) .

jag känner på mig att hultan kommer komma med något sorts aprilskämt ^_^

edit: tryckte på länken för att läsa mer på ign men länken funkade inte :( . något är skumt, men nyheten postades ju den 31 mar ;) .

Kolla länken. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antipiratbyrån på charmoffensiv

Antipiratbyrån är trött på dålig publicitet. Därför gör Antipiratbyrån helt om när det gäller fildelning - fast bara för en dag.

Vi är inte emot nedladdning via nätet, men det ska vara lagligt. Vi vill visa att det kan fungera, säger Henrik Pontén på Antipiratbyrån.

Efter all dålig publicitet vill Antipiratbyrån ge användarna en chans att pröva på laglig fildelning under en dag. Det kostar ingenting. En rad svenska artister och filmare har gett tillstånd till försöket. Bland annat kan man ladda ned Populärmusik från Vittula.

"Vi kör i 24 timmar med start 07.00 idag fredag, sedan ska vi utvärdera, säger Pontén."

http://www.antipiratbyran.se/downloads

Hehe. Klicka på downloads men det är endå ett aprilskämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...