Jump to content

1. CJ sjunger :P 2. Garage portarna är sega >.<


Recommended Posts

1. Har ni lagt märke till, att om CJ står still ett tag så börjar han sjunga å ha sig ibland.

Jag har märkt det förr men aldrig orkat vara så brydd :unsure: Men han sjunger väldigt dåligt ^_^, har ni hört det?

2. Garageportarna är VÄLDIGT sega ibland, när dom ska öppnas, en port öppnades efter 5 minuter, jag brukar gå därifrån, komma tillbaka, upprepa det men dom öppnas inte..?

Jo, just när man gett upp så öppnar dom. Och ibland står jag still vid porten, väntar mellan 20-40 sekunder, och SEN öppnar dom

Samma för nån annan?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang det att CJ sjunger har jag inte tänkt så mycket på. Kanske beror på att jag nästan aldrig låter honom få stå still en stund.

Ang garageportarna så är det samma för mig. Är det inte så för alla?

Speciellt CJs garage i San Fierro, det brukar jag alltid få vänta på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Garageportarna är VÄLDIGT sega ibland, när dom ska öppnas, en port öppnades efter 5 minuter, jag brukar gå därifrån, komma tillbaka, upprepa det men dom öppnas inte..?

Jo, just när man gett upp så öppnar dom. Och ibland står jag still vid porten, väntar mellan 20-40 sekunder, och SEN öppnar dom

Samma för nån annan?

Har hänt flera gånger för mig. Ibland har jag fått omprioritera till något annat garage för att få tag på en lämplig bil.

Oftast krånglar garaget i Chinatown (SF), det stora garaget som ligger där någonstans. Vet inte vad det kan bero på, men störande är det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Oftast krånglar garaget i Chinatown (SF), det stora garaget som ligger där någonstans. Vet inte vad det kan bero på, men störande är det!

Det är väl mest troligen för att man moddar bilar i AA, och parkerar dom där?.

Det är ju närmast dit?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anggarageportarna så är det samma för mig. Är det inte så för alla?

Speciellt CJs garage i San Fierro, det brukar jag alltid få vänta på.

Mm..

men ja har ett knep om men ställer sej pricis vid porten och sen hoppar man typ tre ggr så går den upp! :unsure:

för mig iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Garageportarna är VÄLDIGT sega ibland, när dom ska öppnas, en port öppnades efter 5 minuter, jag brukar gå därifrån, komma tillbaka, upprepa det men dom öppnas inte..?

Jo, just när man gett upp så öppnar dom. Och ibland står jag still vid porten, väntar mellan 20-40 sekunder, och SEN öppnar dom

Samma för nån annan?

Det hjälper om man hoppar när man står framför dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...